در حال بارگذاری ...
با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان

مسئول دبیرخانه دائمی تئاتر اداره‌کل لرستان منصوب شد

با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، مسئول دبیرخانه دائمی تئاتر اداره کل استان منصوب شد.

 به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در لرستان، طی حکمی از سوی اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان؛ احسان خسروانی به‌عنوان مسئول دبیرخانه دائمی تئاتر این دستگاه منصوب شد.

در بخشی از متن این حکم آمده‌است: «نظر به تجربیات اعتبار آفرین جنابعالی در عرصه هنرهای نمایشی، به سمت نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بعنوان مسئول دبیرخانه دائمی تئاتر این دستگاه منصوب می شوید.

امید است با تکیه بر تجربیات ارزشمندتان، در تعامل با هیئت با هنرمندان، موجبات رشد و تعالی هنرهای نمایشی استان را فراهم آورید.

 خسروانی؛ از هنرمندان پیشکسوت هنر تئاتر استان و از کارمندان با سابقه این اداره کل است که در واحدهای مختلف فعالیت داشته است .




مطالب مرتبط

به کارگردانی ناهید گودرزی

نمایش خیابانی «حراجی بهانه‌ای برای حلاجی» در الیگودرز اجرا شد
به کارگردانی ناهید گودرزی

نمایش خیابانی «حراجی بهانه‌ای برای حلاجی» در الیگودرز اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در لرستان، نمایش خیابانی «حراجی بهانه‌ای برای حلاجی» نوشته پژمان باقری پور و به کارگردانی ناهید گودرزی، 13 خرداد ساعت10:30 در پارک خانواده شهرستان الیگودرز اجرا ...

|

موفقیت نمایش «صدای چرخ خیاطی» در جشنواره کانون پرورش فکری لرستان

موفقیت نمایش «صدای چرخ خیاطی» در جشنواره کانون پرورش فکری لرستان

نمایش «صدای چرخ خیاطی»، در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان، در بازیگری اول، کارگردانی اول، نویسندگی اول و موسیقی اول، رتبه‌های برتر را به دست آورد.

|

نظرات کاربران