در حال بارگذاری ...

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان به ایستگاه پایانی رسید

آیین اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان، چهارشنبه (اول آذر) در سالن شهید آوینی شهرستان خرم آباد برگزار شد و با نظر هیئت داوران؛ نمایش «خوشبختی در اودسا» و «مراسم پوست اندازی روباه» از شهرستان خرم آباد و نمایش خیابانی نمایش خیابانی «درد تا مغز سر و جان برود» از شهرستان الیگودرز به بخش صحنه‌ای و خیابانی جشنواره تئاتر مناطق فجر راه‌ یافت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در لرستان، سی و پنجمین جشنواره تئاتر لرستان به دبیری رضا نیازی از 30 آبان تا 2 آذر 1402 در شهرستان خرم آباد برگزار شد.

آیین اختتامیه این رویداد چهارشنبه (اول آذر) در سالن شهید آوینی شهرستان خرم آباد برگزار شد و آراء هیئت داوران متشکل از حسین مسافر آستانه، فرزاد لباسی و میثم جمالی به شرح زیر اعلام شد:

بخش صحنه‌ای

طراحی پوستر:

تقدیر: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به‌صورت مشترک به طراح پوستر نمایش «بوبوک» از شهرستان دلفان و «هومن مرادی» نمایش «خوشبختی در اورسا» از شهرستان خرم‌آباد اهدا شد.

رتبه برتر: هیئت داوران در این بخش انتخابی نداشت.

طراحی نور:

رتبه برتر: دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی اهدا شد به «علیرضا زرین جویی» طراح گریم نمایش «مراسم پوست‌اندازی روباه» در شهرستان خرم‌آباد

گریم:

تقدیر: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی اهدا شد به طراح گریم نمایش «مراسم پوست‌اندازی روباه» از شهرستان خرم‌آباد.

رتبه برتر: هیئت داوران در این بخش انتخابی ندارد.

طراحی لباس:

رتبه سوم: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی اهدا شد به سما ستایش برای نمایش «فرزند یک خنیاگرم» در شهرستان بروجرد.

رتبه دوم: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی اهدا شد به سیمین محمدی برای نمایش «خوشبختی در اورسا» از شهرستان خرم‌آباد.

رتبه اول: دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی اهدا شد به صفیه موسوی برای نمایش «مراسم پوست‌اندازی روباه» از شهرستان خرم‌آباد.

بازیگری زن:

تقدیر: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به‌صورت مشترک اهدا شد به شادی روزبهانی برای نمایش «قتل در مراسم خواستگاری» از شهرستان بروجرد و پریا حفیظی برای نمایش «دختران آفتاب» از شهرستان الیگودرز.

رتبه سوم: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به‌صورت مشترک اهدا شد به شهرزاد عوض زاده برای نمایش «آب مهریه» از شهرستان ازنا و احیا کوشکی برای نمایش «خوشبختی در اورسا» از شهرستان خرم‌آباد.

رتبه دوم: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به‌صورت مشترک اهدا شد به فائزه خوانساری برای نمایش «مراسم پوست‌اندازی روباه» از شهرستان خرم‌آباد و پگاه موسوی کیا برای نمایش «خوشبختی در اورسا» از شهرستان خرم‌آباد.

رتبه اول: دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی اهدا ‌شد به ماریا الماسی برای نمایش «خوشبختی در اورسا» از شهرستان خرم‌آباد

بازیگری مرد:

تقدیر: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به‌صورت مشترک اهدا شد به علی گنجی برای نمایش «آب مهریه» از شهرستان ازنا و باربد محمدپور برای نمایش «بوبوک» از شهرستان دلفان.

رتبه سوم: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به‌صورت مشترک اهدا شد به عباس شیرزادی برای نمایش «آنالیز» از شهرستان خرم‌آباد و پویا حسنوند برای نمایش «مراسم پوست‌اندازی روباه» از شهرستان خرم‌آباد.

رتبه دوم: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به‌صورت مشترک اهدا شد به عرفان مقصودی برای نمایش «قتل در مراسم خواستگاری» از شهرستان بروجرد و دانش دولت شاهی برای نمایش «مراسم پوست‌اندازی روباه» از شهرستان خرم‌آباد.

رتبه اول: هیئت داوران در این بخش انتخابی نداشت.

متن:

هیئت داوران از پیشکسوت تئاتر استان لرستان شکر خدا گودرزی به‌خاطر نگارش نمایشنامه «فرزند یک خنیاگرم» به‌صورت ویژه تقدیر کرد.

تقدیر: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی اهدا شد به نگین نعمت الهی برای نمایش «دختران آفتاب» از شهرستان الیگودرز.

رتبه سوم: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی اهدا شود به بنفشه اعرابی، نویسنده نمایش «بوبوک» از شهرستان دلفان.

رتبه دوم: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی اهدا شد به افشین میر، نویسنده نمایش «مراسم پوست‌اندازی روباه» از شهرستان خرم‌آباد.

رتبه اول: دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی اهدا شد به داوودپور حمزه، نویسنده نمایش «خوشبختی در اورسا» از شهرستان خرم‌آباد.

کارگردانی:

تقدیر: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی اهدا شد به نگین نعمت الهی برای کارگردانی نمایش «دختران آفتاب» از شهرستان الیگودرز.

رتبه سوم: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی اهدا شد به پگاه فزون‌خواه، برای کارگردانی نمایش «آنالیز» از شهرستان خرم‌آباد.

رتبه دوم: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی اهدا شد به پویا حسنوند برای کارگردانی نمایش «مراسم پوست‌اندازی روباه» از شهرستان خرم‌آباد.

رتبه اول: دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی اهدا شد به رضاشاه کرمی، کارگردان نمایش «خوشبختی در اورسا» از شهرستان خرم‌آباد.

موسیقی:

رتبه برتر: دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی اهدا شد به حامد چنگایی برای نمایش «مراسم پوست‌اندازی روباه» از شهرستان خرم‌آباد.

طراحی صحنه:

تقدیر: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی اهدا شد به امیدرضا محمودوند و امیرحسین جوانمرد برای نمایش «آنالیز»از شهرستان خرم‌آباد.

رتبه سوم: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی اهدا شد به باربد محمد پور طراح صحنه نمایش «بوبوک» از شهرستان دلفان.

رتبه دوم: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی اهدا شد به پوریا حسنوند برای نمایش «مراسم پوست‌اندازی روباه» از شهرستان خرم‌آباد.

رتبه اول: دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی اهدا شد به روحان امامی برای نمایش «خوشبختی در اورسا» از شهرستان خرم‌آباد.

 

بخش خیابانی

کارگردانی:

تقدیر: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی اهدا شد به حسام‌الدین شریعتمداری برای نمایش «مستندی از یک مستند» از شهرستان بروجرد.

رتبه برتر: دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی اهدا شد به ناهید گودرزی برای نمایش «درد تا مغز سر و جان برود» از شهرستان الیگودرز.

نمایش برگزیده خیابانی برای معرفی به جشنواره منطقه‌ای فجر: نمایش خیابانی «درد تا مغز سر و جان برود».

طرح و ایده:

تقدیر: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به‌صورت مشترک اهدا شد به حسام شریعتمداری برای نمایش «مستندی از یک مستند» از شهرستان بروجرد و ناهید گودرزی برای نمایش «درد تا مغز سر و جان برود» از شهرستان الیگودرز.

رتبه برتر: دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی اهدا شد به علی آوش برای نمایش «معرکه زندگی» از شهرستان پلدختر.

طراحی لباس:

تقدیر: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی اهدا شد به آرش رضایی، طراح لباس نمایش «شاه» از شهرستان ازنا.

رتبه برتر: هیئت داوران در این بخش انتخابی ندارد.

موسیقی:

تقدیر: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به‌صورت مشترک اهدا شد به امیر رحمان خسروی برای نمایش «سوگ زندگان» از شهرستان خرم‌آباد و علی سلیمانی برای نمایش «درد تا مغز سر و جان برود» از شهرستان الیگودرز.

رتبه برتر: هیئت داوران در این بخش انتخابی ندارد.

طراحی فضا:

تقدیر: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی اهدا شد به علی آوش برای نمایش «معرکه زندگی» از شهرستان پلدختر.

رتبه برتر: دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی اهدا شود به آمنه حسن علیزاده برای نمایش «مستندی از یک مستند» از شهرستان بروجرد.

بازیگری مرد:

تقدیر: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی اهدا شد به یاسر عبدی‌پور برای نمایش «معرکه زندگی» از شهرستان پلدختر.

رتبه برتر: دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی اهدا شد به نورالله ملکی برای بازی در نمایش «سوگ زندگان» در شهرستان خرم‌آباد.

موسیقی:

رتبه برتر: دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی اهدا شد به حامد چنگایی برای نمایش «مراسم پوست‌اندازی روباه» از شهرستان خرم‌آباد.

بازیگری زن:

تقدیر: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی اهدا شد به روژان احمدی تبار برای بازی در نمایش «معرکه زندگی» از شهرستان پلدختر.

رتبه برتر: دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی اهدا شد به ناهید گودرزی برای بازی در نمایش «درد تا مغز سر و جان برود» از شهرستان الیگودرز.

جایزه ویژه بازیگری: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی برای گروه بازیگران نمایش «شاه» در شهرستان ازنا.

آثار برگزیده

نمایش‌های صحنه‌ای «خوشبختی در اودسا» و «مراسم پوست اندازی روباه» از شهرستان خرم آباد و نمایش خیابانی «درد تا مغز سر و جان برود» از شهرستان الیگودرز به بخش صحنه‌ای و خیابانی جشنواره تئاتر مناطق فجر راه‌ یافتند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران