در حال بارگذاری ...

«مهریه آب» در اولین روز از جشنواره تئاتر لرستان اجرا شد

نمایش «مهریه آب» به کارگردانی بهرام همتی و نویسندگی احمد جولایی در پلاتو شیدا خرم آباد به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در لرستان و به نقل از روابط عمومی جشنواره، سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان به دبیری رضا نیازی از 30 آبان تا 2 آذرماه1402 در شهرستان خرم آباد درحال برگزاری است.

نمایش صحنه‌ای «مهریه آب» به کارگردانی بهرام همتی روز 1 آذرماه 1402 در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان به صحنه رفت

داستان این نمایش که نوشته احمد جولایی است، در جنوب کشور اتفاق می افتد و طی آن جبار که به تازگی از زندان آزاد و بنا بر دلایلی در لنجش مخفی شده، دچار یک سوء تفاهم عجیب می شود.

علی گنجی و شهرزاد عوض زاده بازیگران این نمایش هستند و فروغ روشندل، امیرعلی همتی، محمد امیدی، یگانه امیدی، سید حسین حسینی، معصومه فتاحی، نرگس عبدالوند و مهران سرلک  و علیرضا زرین جویی سایر عوامل اجرایی این اثر هستند. 

آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان، پنجشنبه 3 آذر ماه از ساعت 10 تا 12 در سالن شهید آوینی شهرستان خرم آباد برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نمایش «جادوی بی جنبل»

کاری از گروه نمایش «آسمان» به نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان لرستان را یافت
نمایش «جادوی بی جنبل»

کاری از گروه نمایش «آسمان» به نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان لرستان را یافت

با اعلام دبیرخانه نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان استان لرستان نمایش «جادوی بی جنبل» کاری از گروه نمایش «آسمان» انجمن هنرهای نمایشی ازنا به کارگردانی معصومه فتاحی به مرحله استانی این جشنواره راه یافت

|

نظرات کاربران