در حال بارگذاری ...
طی حکمی از سوی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرزاد زیدی نژاد دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان شد

با حکم مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، فرزاد زیدی نژاد به سمت دبیر علمی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در لرستان، طی حکمی از سوی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان فرزاد زیدی نژاد رئیس انجمن هنرهای نمایشی شعبه استان لرستان به عنوان دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: «نظر به علاقه‌مندی، تعهد و تجربیات ارزشمند شما در عرصه فرهنگ و هنر به ویژه تئاتر، به موجب این حکم شما به عنوان دبیر دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان منصوب می‌شوید. امید است با استفاده از خرد جمعی کلیه هنرمندان و همچنین استعداد نیروهای جوان و خلاق نهایت تلاش و همت خود را در جهت تحقق اهداف جشنواره که با بهره گیری از نظرات سازنده، تجربیات و توان ارزنده هنرمندان و صاحب نظران و جلب و جذب مشارکت‌های مادی و معنوی نهادهای استان در برگزاری شایسته و اثرگذار این رویداد ارجمند پیروز و سربلند باشید.

انتظار می‌رود در تمام مراحل برنامه ریزی و برگزاری، صیانت از سلامت هنرمندان و مخاطبین و عوامل محترم برگزاری در اولویت مؤکد قرار گیرد.»

 

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان 28 تا 30 آبان در خرم آباد برگزار می‌شود.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران