در حال بارگذاری ...
طی حکمی از سوی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرزاد زیدی نژاد دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان شد

با حکم مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، فرزاد زیدی نژاد به سمت دبیر علمی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در لرستان، طی حکمی از سوی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان فرزاد زیدی نژاد رئیس انجمن هنرهای نمایشی شعبه استان لرستان به عنوان دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: «نظر به علاقه‌مندی، تعهد و تجربیات ارزشمند شما در عرصه فرهنگ و هنر به ویژه تئاتر، به موجب این حکم شما به عنوان دبیر دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان منصوب می‌شوید. امید است با استفاده از خرد جمعی کلیه هنرمندان و همچنین استعداد نیروهای جوان و خلاق نهایت تلاش و همت خود را در جهت تحقق اهداف جشنواره که با بهره گیری از نظرات سازنده، تجربیات و توان ارزنده هنرمندان و صاحب نظران و جلب و جذب مشارکت‌های مادی و معنوی نهادهای استان در برگزاری شایسته و اثرگذار این رویداد ارجمند پیروز و سربلند باشید.

انتظار می‌رود در تمام مراحل برنامه ریزی و برگزاری، صیانت از سلامت هنرمندان و مخاطبین و عوامل محترم برگزاری در اولویت مؤکد قرار گیرد.»

 

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان 28 تا 30 آبان در خرم آباد برگزار می‌شود.

 




مطالب مرتبط

موفقیت نمایش «صدای چرخ خیاطی» در جشنواره کانون پرورش فکری لرستان

موفقیت نمایش «صدای چرخ خیاطی» در جشنواره کانون پرورش فکری لرستان

نمایش «صدای چرخ خیاطی»، در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان، در بازیگری اول، کارگردانی اول، نویسندگی اول و موسیقی اول، رتبه‌های برتر را به دست آورد.

|

نمایش «جادوی بی جنبل»

کاری از گروه نمایش «آسمان» به نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان لرستان را یافت
نمایش «جادوی بی جنبل»

کاری از گروه نمایش «آسمان» به نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان لرستان را یافت

با اعلام دبیرخانه نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان استان لرستان نمایش «جادوی بی جنبل» کاری از گروه نمایش «آسمان» انجمن هنرهای نمایشی ازنا به کارگردانی معصومه فتاحی به مرحله استانی این جشنواره راه یافت

|

نظرات کاربران