در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «مادر» در کوهدشت و بروجرد

نمایش «مادر» با کارگردانی مسعود کردی، از ۱ تا ۶ مهر ۱۴۰۲، در دو شهر بروجرد و کوهدشت روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در لرستان، نمایش «مادر» با کارگردانی مسعود کردی و نویسندگی پژمان شاهوردی، از یکم تا ششم مهر 1402، به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های بروجرد و کوهدشت اجرا شد.

این نمایش، روایت زندگی مادر شهیدی است که رویدادهای فرهنگی و اجتماعی قبل و بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس را از نگاه خود و آنچه بر خانواده‌اش رفته است، روایت می‌کند.

در نمایش «مادر»، مسعود کردی، علی گودرزی‌دهریزی، علیرضا حسینی، مبین کبودوند، عارف کاوند، کوثر شاهوردی و بهار زراعتی به ایفای نقش پرداختند.

دیگر عوامل این نمایش، آرام بوریایی (طراح حرکات)، علی دهریزی (مشاور)، حمید گودرزی (دستیار)، میثم کردی (طراح فضا)، سحر گیو (دراماتورژ) و پژمان شاهوردی (سرپرست گروه) بودند.

نمایش «مادر»، در جشنواره ملی تئاتر سودای عشق (بسیج) برگزیده شد که با مساعدت انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان لرستان، در بروجرد و کوهدشت به اجرا درآمد.




مطالب مرتبط

نمایش «جادوی بی جنبل»

کاری از گروه نمایش «آسمان» به نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان لرستان را یافت
نمایش «جادوی بی جنبل»

کاری از گروه نمایش «آسمان» به نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان لرستان را یافت

با اعلام دبیرخانه نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان استان لرستان نمایش «جادوی بی جنبل» کاری از گروه نمایش «آسمان» انجمن هنرهای نمایشی ازنا به کارگردانی معصومه فتاحی به مرحله استانی این جشنواره راه یافت

|

نظرات کاربران