در حال بارگذاری ...

آرش رضایی هنرمند برتر سال تئاتر خیابانی استان لرستان شد

از سوی حوزه هنری استان لرستان آرش رضایی هنرمند تئاتر شهرستان ازنا به عنوان هنرمند برتر سال تئاتر خیابانی استان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر لرستان، آرش رضایی با توجه به سوابق و جوایز و موفقیت های سال ۱۴۰۱ به عنوان هنرمند برتر تئاتر خیابانی استان لرستان از بین دیگر کاندیدها و هنرمندان برتر و شاخص این رشته در استان لرستان معرفی شد.

کسب تندیس بهترین نویسندگی و تقدیر بازیگری مرد در جشنواره هنبو،کسب عنوان نخست بهترین نمایش در جشنواره استانی فانوس لرستان و راهیابی به مرحله نهایی این رویداد در اصفهان، راهیابی به بخش مسابقه دومین فصل واره فرهنگی و هنری ایثار در تهران، همچنین اثر وی در جشنواره فجر استانی قم تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین نویسندگی از جمله عنوان برتر در سال گذشته است.

آرش رضایی در ادامه در جشنواره سودای عشق بوشهر با کاندید شدن در سه بخش کارگردانی، طراحی فضا و بازیگری اجراهای خود را در بوشهر پشت سر گذاشت.

وی در مرحله استانی جشنواره سودای عشق در بخش صحنه ای در قامت نویسنده در استان تهران تندیس بهترین نویسندگی را کسب نمود.

در جشنواره ملی تئاتر آرخه نیز وی بعنوان نویسنده و کارگردان و بازیگر به بخش مسابقه این جشنواره راه یافت.در جشنواره گیلدخت نیز موفق به کسب تندیس نخست بهترین کارگردانی و بهترین طراحی لباس و عناوین دوم بهترین بازیگری مرد و بهترین طراحی فضا و بهترین نویسندگی دست یافت.

و با راه یابی به مرحله اول جشنواره بین المللی تئاتر فجر با سه اثر بعنوان نویسنده و  دو اثر بعنوان نویسنده و کارگردان و حضور در بخش مسابقه تئاتر خیابانی و همچنین حضور در بخش جنبی (مهمان) جشنواره بین المللی تئاتر فجر بخش صحنه ای بعنوان نویسنده و طراح، همچنین اجرای نمایش صحنه ای هفت شب و هفت روز در جشنواره فجر استانی تهران، نمایش صحنه ای چهار سرباز جشنواره سودای عشق تهران، نمایش صحنه ای هفت شبانه روز جشنواره بین المللی صاحبدلان، نمایش صحنه ای چم اجرای عموم پردیس تئاتر تهران، اجرای دو نمایش خیابانی در کنگره ملی شهدای قم و جشنواره فجر استانی، اجرای نمایش چم در پردیس تئاتر تهران، حضور در بخش دوم بیست نمایش برگزیده جشنواره بین المللی تهران مبارک و برخورداری از حمایت جهت تولید اثر و حضور در برنامه زنده تلوزیونی شبکه چهار بعنوان کارشناس مهمان،چاپ داستان و نمایشنامه و راه یابی به جشنواره بین المللی کودک و نوجوان همدان برخی از فعالیت های آرش رضایی در سال گذشته بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران