در حال بارگذاری ...

اولین انتخابات انجمن هنرهای نمایشی لرستان برگزار شد

پنج نفر عضو هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان از میان ۲۵ گره نمایشی انتخاب شدند.

به گزارش تئاتر لرستان، با توجه به پایان دوره  ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان، اولین انتخابات هیات رئیسه انجمن‌ هنرهای نمایشی، با حضور اعضای مجمع، یکشنبه ١٤ آذرماه، در محل تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار شد.

انتخابات هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان در فضایی آرام و صمیمانه و با حضور ٩٦ نفر از هنرمندان ٢٢ گروه ثبت شده تئاتر استان لرستان در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار و اعضای اصلی و علی البدل این انجمن انتخاب و معرفی شدند .

در این انتخابات و از بین 14کاندیدای حاضر ، فرزاد زیدی نژاد از خرم آباد با ٦٥ رای، محسن لک از ازنا با ٦١ رای ، غلامرضا فرید از بروجرد با ٦٠ رای ، مسلم صالحی از سلسله با ٥٧ رای و علیرضا بیگلری از الیگودرز با ٤٩ رای به عنوان اعضای اصلی هیات امنای انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان معرفی شدند .

همچنین فائزه خوانساری و محسن اکبری نیز با اخذ ٢٤ و ٢١ رای به عنوان اعضای علی البدل این انجمن انتخاب شدند.

امیرامانی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان گفت: نمایندگان مرکز هنرهای نمایشی کشور بر صحت برگزاری این انتخابات نظارت داشته و اذعان داشتند که این رقابت در فضای کاملاً آرام ، بدون تشنج و دوستانه برگزار شد .

منتخبان باید طی ١٠ روز آینده نسبت به برگزاری اولین جلسه هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان اقدام و رییس ، نایب رییس ، خزانه دار ، بازرس و روابط عمومی انجمن را معرفی کنند.

او خاطرنشان کرد ترکیب جدید هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان که از هنرمندان شهرستان های مختلف استان تشکیل شده ‌است، نشان از تعامل خوب اعضای گروه های استقرار یافته تئاتر در استان است و می‌تواند در جهت تعالی و گسترش هنر نمایش در سراسر لرستان مفید و موثر واقع شود .   




نظرات کاربران