در حال بارگذاری ...
تمدید مهلت ثبت ‎نام

دومین دوره انتخابات هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی لرستان

مهلت ثبت نام برای شرکت در دومین دوره انتخابات هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی لرستان تمدید شد.

به گزارش خبرنگارایران تئاتردرلرستان، با هماهنگی انجمن هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مهلت ثبت نام برای شرکت در دومین دوره انتخابات هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تمدید شد.

گفتنی است همه هنرمندانی که دارای یکی از شرایط ماده ۱۶ اساسنامه انجمن هستند، با تکمیل فرم ویژهای که در کانال انجمن هنرهای نمایشی استان و شهرستانها و نیز در اختیار مسؤلین دفاتر نمایندگی انجمنهای همه شهرهای استان قرار داده شده است، میتوانند در هر یک از بخشهای عضو هیئت مدیره انجمن، بازرس و یا عضو مجمع در انتخابات شرکت و رای دهند.

قابل ذکر است همه اعضا هسته مرکزی گروههای ثبت شده نیز باید فرم مربوطه را تکمیل کنند. همچنین در گروههای ثبت شده هر نفر از اعضای هسته مرکزی گروه میتواند با گواهی وکالت از عضو هسته مرکزی ‌که غایب است، تنها بعنوان نماینده همان عضو غایب، حق رای دوم را داشته باشد.

مهلت تکمیل و ارائه فرمها به دفاتر نمایندگی شهرهای استان تا پایان وقت اداری روز یکشنبه، ۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ تمدید شد و پس از آن هیچ درخواستی پذیرفته نخواهد شد.

یادآور میشود که عدم تکمیل فرم یاد شده برای هنرمندان مشمول، انصراف از شرکت در انتخابات تلقی میشود.




مطالب مرتبط

موفقیت نمایش «صدای چرخ خیاطی» در جشنواره کانون پرورش فکری لرستان

موفقیت نمایش «صدای چرخ خیاطی» در جشنواره کانون پرورش فکری لرستان

نمایش «صدای چرخ خیاطی»، در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان، در بازیگری اول، کارگردانی اول، نویسندگی اول و موسیقی اول، رتبه‌های برتر را به دست آورد.

|

به کارگردانی ناهید گودرزی

نمایش خیابانی «حراجی بهانه‌ای برای حلاجی» در الیگودرز اجرا شد
به کارگردانی ناهید گودرزی

نمایش خیابانی «حراجی بهانه‌ای برای حلاجی» در الیگودرز اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در لرستان، نمایش خیابانی «حراجی بهانه‌ای برای حلاجی» نوشته پژمان باقری پور و به کارگردانی ناهید گودرزی، 13 خرداد ساعت10:30 در پارک خانواده شهرستان الیگودرز اجرا ...

|

نظرات کاربران