در حال بارگذاری ...

پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در پیام تبریکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی، ابراز امیدواری کرد هنرمندان این استان، در سال ۱۴۰۳ هم، چون سال گذشته، در عرصه‌های کشوری و بین‌المللی بدرخشند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، به مناسبت هفتم فروردین، روز ملی هنرهای نمایشی، پیام تبریکی را منتشر کرد.

متن پیام اعظم روانشاد به شرح زیر است:

«به نام خالق هنر
در جشن بهار طبیعت و عید خجسته ایرانی، هفتم فروردین به عنوان روز ملی هنرهای نمایشی نام‌گذاری شده است. در همین ارتباط، وظیفه خود می‌دانیم که برای رشد و بالندگی و توسعه و تعالی این هنر گام برداریم.
هنر تئاتر با وسعت فکر و اندیشه در همه ابعاد زندگی گذشته و امروز بشری تبلور داشته و با قدمت و سابقه کهن خود راهی برای نیل به آگاهی و خردمندی و تعالی است.
تئاتر، با زبان گسترده داستان‌گویی و تخیل وصف‌ناپذیر، راه‌های تازه‌ای برای نشان دادن جهان به ما عرضه می‌کند و در این میان، دنیایی برای تفکر مشترک ایجاد می‌کند و هنرمندان تئاتر با خلق فضای پیش‌رو، به کشف رازهای این جهان شگفت‌انگیز می‌پردازند.
خانواده بزرگ تئاتر استان لرستان در سال ۱۴٠۲، سال پرباری را پشت سر گذاشتند و امیدواریم در سال جاری نیز همچون گذشته شاهد ادامه افتخارآفرینی هنرمندان لرستانی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشیم.
اینجانب ضمن تبریک مجدد سال نو و تقارن نسیم دل‌انگیز بهاری با روز جهانی تئاتر، روز ملی هنرهای نمایشی را به هنرمندان شریف و پرتلاش این عرصه در استان تبریک عرض کرده و امیدوارم در سال جدید، با فراهم شدن هر چه بیشتر و بهتر زمینه فعالیت هنرمندان هنرهای نمایشی لرستان، شاهد رشد، شکوفایی و تعالی این هنر ارزشمند و حضور همه جانبه  و گسترده جامعه هنرهای نمایشی در استان و ایران عزیزمان باشیم.»




مطالب مرتبط

موفقیت نمایش «صدای چرخ خیاطی» در جشنواره کانون پرورش فکری لرستان

موفقیت نمایش «صدای چرخ خیاطی» در جشنواره کانون پرورش فکری لرستان

نمایش «صدای چرخ خیاطی»، در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان، در بازیگری اول، کارگردانی اول، نویسندگی اول و موسیقی اول، رتبه‌های برتر را به دست آورد.

|

نمایش «جادوی بی جنبل»

کاری از گروه نمایش «آسمان» به نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان لرستان را یافت
نمایش «جادوی بی جنبل»

کاری از گروه نمایش «آسمان» به نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان لرستان را یافت

با اعلام دبیرخانه نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان استان لرستان نمایش «جادوی بی جنبل» کاری از گروه نمایش «آسمان» انجمن هنرهای نمایشی ازنا به کارگردانی معصومه فتاحی به مرحله استانی این جشنواره راه یافت

|

نظرات کاربران