در حال بارگذاری ...
با همکاری بازیگری

از هنرمندان آموزشگاه هنرهای نمایشی هزار و یک شب تقدیر شد

با هماهنگی آموزشگاه هنرهای نمایشی هزار و یک شب از هنرمندان شهرستان الیگودرز تقدیر شد

به گزارش خبرنگار تئاترایران در لرستان، طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده از سوی آموزشگاه  هنرهای نمایشی هزار و یک شب شهرستان الیگودرز از هنرمندان و مربیان این آموزشگاه تقدیر به عمل آمد.

 به گفته زنگنه برنامه پایان ترم کلاس های مقدماتی بازیگری  آموزشگاه  هنرهای نمایشی هزار و یک شب الیگودرز با  اهدا مدارکِ پایان دوره ی اول بازیگری و همچنین تقدیر از هنرمندان و معلمان این آموزشگاه برگزار شد .

مهدی زنگنه مدیر مسئول هنرهای نمایشی هزار و یک شب، وجودِ اندیشه و کارکردِ آموزشِ سیستماتیک و همچنین زاویه دید در  آموزش  و در  حوزه ی بازیگری را اولویت نسبت به موارد دیگر دانست و از تئاتر به عنوان یک آزمایشگاه امن برای نوجوانان یاد آور شد که تئاتر باید علاوه بر مهارت های فنی، مهارت های زندگی را نیز به نوجوانان بیاموزد .

در ادامه از نوجوانانِ حاضر در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان با اثر دختران آفتاب به نویسندگی و کارگردانی نگین نعمت الهی و همچنین عوامل نمایشنامه خوانی عامدانه عاشقانه قاتلانه به کارگردانی نگین ( زهرا ) نعمت الهی نیز تقدیر شد.

کلاس های بازیگری هنرهای نمایشی هزار و یک شب به صورت متد وبر اساس متدی از سامی صالحی ثابت و با تدریس مهدی زنگنه و همچنین ورکشاپ‌های دوره ای با سامی صالحی ثابت و همچنین  مجید رحمتی برگزار می‌شود .

این برنامه23 بهمن ماه ۱۴۰۲  در تالار کمال مجتمع فرهنگی و هنری سیمرغ با حضور پرشور مخاطبان برگزار شد.




مطالب مرتبط

از دوهنرمند لرستانی در جشنواره تئاتر راه ابریشم تقدیر شد«اصلاح شد»

استان لرستان با دو جایزه در این جشنواره درخشید
از دوهنرمند لرستانی در جشنواره تئاتر راه ابریشم تقدیر شد«اصلاح شد»

استان لرستان با دو جایزه در این جشنواره درخشید

ازدوهنرمند لرستانی که‌ با گروه نمایشی «درد تا مغز سر و جان» از استان لرستان شهرستان الیگودرز در جشنواره تئاتر منطقه‌ای‌ راه ابریشم حضور داشت، عنوان شایسته تقدیر بخش بازیگری زن و پوستر این جشنواره را به دست آوردند.

|

نظرات کاربران