در حال بارگذاری ...
به کارگردانی حجت اله خادم فرد

نمایش «زندگی به شرط زندگی» در شهرستان دورود به صحنه رفت

نمایش «زندگی به شرط زندگی»، از تولیدات گروه پرچین، به مناسبت روز زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، به مدت سه روز در شهر دورود اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در لرستان، نمایش «زندگی به شرط زندگی»، نوشته و کار حجت‌الله خادم‌فرد، بر اساس طرحی از پژمان باقری‌پور، از 14 تا 16 دی 1402، در تالار فرهنگیان دورود به صحنه رفت.

علی یار خدادادی، زهرا حاجی‌وند، علی حبیب‌زاده، محمود مروتیان، ملینا فلاحی، ایلماه سالاروند، امین صالح‌نیا، محمد بیرانوند و فرزانه بازگیر، در نمایش «زندگی به شرط زندگی» بازی کردند. 

سایرعوامل این نمایش عبارت بودند از: رضابهمنی،مدیرصحنه/ناصرجودکی/منشی صحنه وطراح لباس،فاطمه سالاروند/عکاس وتصویربردارصحنه،هومن اقبالی/دکوروصحنه،محمد بیرانوندووحیددریکوند/فائزه کرمیانی/طراح صحنه،وحیدخرمی،وحیدلرستانی/نور،فرامرزجابری،حسین منصوری راد/طراح لباس،حدیث آروین/گریم،فاطمه دهقانپور،ومحمد جمشیدی/ طراح نور: سینا بهرامی و رضا بهرامی.

نمایش «زندگی به شرط زندگی» از تولیدات گروه پرچین انجمن هنرهای نمایشی دورود است که با درون‌مایه طنز به مناسبت روز مادر و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) تهیه و اجرا شد. 




مطالب مرتبط

به کارگردانی مشترک، پژمان باقری پورو حجت اله خادم فرد

«زمین که سفته این از چشم اون» در خرم آباد روی صحنه رفت
به کارگردانی مشترک، پژمان باقری پورو حجت اله خادم فرد

«زمین که سفته این از چشم اون» در خرم آباد روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در لرستان، نمایش «زمین که سفته این از چشم اون» نوشته پژمان باقری پور و به کارگردانی مشترک پژمان باقری پورو حجت اله خادم فرد در تاریخ 27 و28 آذرماه1402 ...

|

نظرات کاربران