در حال بارگذاری ...
به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

نمایش خیابانی «هفت و بیست و دو دقیقه» در خرم‌آباد اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتردرلرستان، نمایش خیابانی«هفت وبیست ودودقیقه»به نوشته و کار پژمان باقری پور ، 25 و26و27 آذرماه 1402 ساعت 11 در پارک شریعتی شهرستان خرم آباد برای علاقمندان نمایش‌های خیابانی اجرا شد.

نمایش «هفت و بیست و دو دقیقه» درباره حسین جوان نخبه ایرانی است که در محیط مجازی با دختر یهودی بنام آیسودا که خود را تبعه ایران می خواند آشنا می شود. بعد از مدتی آیسودا بهمراه برادرش برای آشنایی به منزل پدر حسین که مسلمانی معتقد و مدافع حرم است می روند و پدر و مادر حسین در بدو آشنایی و پس از تکریم مهمان ها این وصلت را به صلاح فدزندشان نمی بینند و این تصمیم زمینه ساز مخالف های حسین با پدر و مادرش می شود. چند روز بعد که پدر حسین به زیارت قبر حضرت فاطمه( س) مشرف شده است و پس از آن به سوریه، حسین اصرار به دیدن پدر دارد و مادر در منصرف کردن پسر تا فرودگاه می رود و با هم مناظرات زیادی دارند. در این حین گوینده خبر از قاب تلوزیون فرودگاه خبر عملیات تروریستی در حرم حضرت زینب را اعلام می کند. عامل اصلی این عملیات تروریستی برادر آیسودا است و مدافع حرمی که سرکوب گر این عناصر شده است پدر حسین.

بازیگران این نمایش، آمنه حسن علی زاده،امیر محمد خدایی، محمد صالح گودرزی، امیرمحمد حسنوند، سینا بهرامی و رضابهرامی هستند

سایر عوامل عبارتند از: دراماتورژی، طراح فضا و بازیگردان: سید حسام الدین شریعتمداری، طراح لباس: رستا عباسپور ،اکسسوار: سعید عباسپور، حمل و نقل: مهدی فرهادی، انتخاب موسیقی: تارخ ملکشاهی فرد، مدیر تولید: فرید محمدزاده، منشی صحنه:هستی باقری پو، طراح صحنه: وحید خرمی، گریم:محمد جمشیدی، طراح لباس: حدیث آروین، موسیقی: نوید بهرامی

 

 




نظرات کاربران