در حال بارگذاری ...
به کارگردانی ناهید گودرزی

نمایش «با من حرف نمی زنی چرا» در شهرستان الیگودرز اجرا شد

نمایش «با من حرف نمی زنی چرا» به مدت دو شب در شهرستان الیگودرز به روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار تئاترایران در لرستان، نمایش« با من حرف نمی زنی چرا» نوشته کامران شهلایی و به کارگردانی ناهید گودرزی 9تا10 آذرماه1402 در مجتمع فرهنگی هنری سیمرغ برای علاقمندان به روی صحنه رفت.

 ناهید گودرزی از سال ۸۵ در زمینه بازیگری شروع به فعالیت نمود و سپس در دهه ۹۰ مشغول به کارگردانی و نویسندگی نمود سپس با حضور در جشنواره های مختلف نمایشی حایز رتبه های متعدد بازگری نویسندگی و کارگردانی در سطح شهر استان و کشور گردید.

نمایش« با من حرف نمی زنی چرا»ماجرای دختر جوانی که در کودکی پدرش شهید شده و با مادر و برادرش زندگی میکند و ذهنیتی از پدر ندارد و تنها فیلمی از او جا مانده مادر نمایش از اثار مخرب جنگ در زندگی خود سخن میگوید.دختر شکست عشقی میخورد و در خلال نمایش با پدر خود صحبت میکند و از او یاری می جوید

هیچگاه هنرمندان نمایش از گذشته تا به حال بدون تزریق دانش و فن و تجربه ی پله های ترقی را درست طی نکرده اند و تجربه نشان داده که هنرمند نمایش برای نشان دادن درد جامعه خود به شکل هنرمندانه حتما باید با دو بال دانش و تجربه مسلح باشد تا این مهم به بهترین و شیواترین شکل صورت پذیرد.

بازیگران این نمایش هانیه جمشیدی ، فاطمه خوانساری، میلاد عسگری ،سعید فریدون گودرزی، فاطمه سادات اطیابی و بازیگر خردسال نیلا قاسمیمی هستند.

سایر عوامل عبارتند از: دستیارکارگردان آرزو خدا کرمی،منشی صحنه محمد جواد پایمرد ،مدیراجرامهیا بهمنی،طراح لباس نوشین عسگری،اجرای صحنه شادی خدا کرمی،نور امیر محمد حبیبی،صدا کسری شیخ انصاری، طراح دکور ناهید گودرزی،اجرای دکور احمد موسوی،انتخاب موسیقی طه موسوی،تیزر علی سلیمانی،فیلم مهدی آذرفر، عکس ابوالفضل آذرفر، موسیقی مجتبی رضایی، طراح پوستر مرتضی آذرفر، صداپیشه فاطمه سادات اتیابی.




مطالب مرتبط

از دوهنرمند لرستانی در جشنواره تئاتر راه ابریشم تقدیر شد«اصلاح شد»

استان لرستان با دو جایزه در این جشنواره درخشید
از دوهنرمند لرستانی در جشنواره تئاتر راه ابریشم تقدیر شد«اصلاح شد»

استان لرستان با دو جایزه در این جشنواره درخشید

ازدوهنرمند لرستانی که‌ با گروه نمایشی «درد تا مغز سر و جان» از استان لرستان شهرستان الیگودرز در جشنواره تئاتر منطقه‌ای‌ راه ابریشم حضور داشت، عنوان شایسته تقدیر بخش بازیگری زن و پوستر این جشنواره را به دست آوردند.

|

نظرات کاربران