در حال بارگذاری ...

آرشیو لباس تئاتر شهرستان الشتر تکمیل شد

فرزاد زیدی نژاد رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان از آرشیو لباس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان الشتر بازدید کرد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتردر لرستان، دراین بازدید که در روز دوشنبه ششم آذرماه ۱۴۰۲ صورت گرفت، فرزاد زیدی نژاد ضمن تشکر از هنرمندان انجمن نمایش شهرستان الشتر به ویژه مسلم صالحی مسؤل انجمن هنرهای نمایشی شهرستان الشتر برای این حرکت نو و سازنده ، خواستار پیگیری و اطلاع رسانی به همه هنرمندان استان، جهت همکاری در تکمیل آرشیو لباس و دکور این شهرستان، برای استفاده تمامی هنرمندان استان از این امکان شد.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان الشتر ضمن خوش آمد گویی و ارائه گزارشی در خصوص چگونگی اقدام مذکور از آغاز تا مراحل آماده سازی، توضیحاتی در ارتباط با همکاری و تآمین هزینه های اولیه تجهیز آرشیو از طرف خیرین شهرستان الشتر و همچنین همکاری بی دریغ هنرمندان فعال انجمن نمایش الشتر را مطرح کرد.

صالحی در ادامه خواستار حمایت های ریاست محترم انجمن هنرهای نمایشی استان و همچنین انجمن های شهرهای سراسر استان و گروه های نمایشی برای تکمیل آرشیو استانی ،در این شهرستان برای استفاده همه گروه های نمایشی استان شدند .

فرزاد زیدی نژاد با حضور خود در تمرینات گروه های نمایشی شهرستان الشتر ضمن گفت‌وگو با هنرمندان گروه های نمایشی،حمایت خود را از تولیدات انجمن نمایش جهت اجرای عموی اعلام کرد.

در ادامه این دیدار مسلم صالحی مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان الشتر ضمن ابراز خرسندی از حضور فرزاد زیدی نژاد  برنامه های نمایشی آینده انجمن الشتر را مطرح کرد، در ادامه نیز هنرمندان انجمن خواسته ها و دغدغه های خود را مطرح کردند.




مطالب مرتبط

پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در پیام تبریکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی، ابراز امیدواری کرد هنرمندان این استان، در سال 1403 هم، چون سال گذشته، در عرصه‌های کشوری و بین‌المللی بدرخشند.

|

نظرات کاربران