در حال بارگذاری ...

اجرای پایانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان

«خوشبختی در اودسا» به کارگردانی رضا شاکرمی و نوشته داود پورحمزه، در پلاتو شیدا خرم آباد به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در لرستان و به نقل از روابط عمومی جشنواره، سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان به دبیری رضا نیازی از 30 آبان تا 2 آذرماه1402 در شهرستان خرم آباد درحال برگزاری است.

«خوشبختی در اودسا» را داوود پور حمزه به نگارش درآورده و ماریا الماسی، پگاه موسوی کیا و احیا کوشکی با همراهی یزداد شاه‌کرمی، ماهان خدامرادی و حسن قنبری، نقش آفرینان این اثر نمایشی بودند.

سه خواهر که در شهر اودسا زندگی می‌کنند و پدر و مادر خود را در یک سانحه از دست داده اند، در پی دریافت نامه‌ای که برای پیرزن فوت شده همسایه ارسال شده، درگیر عشق ذهنی خواهر زاده وی می شوند و این ماجرا شروع نزاع بین خواهرها را رقم می زند.

از دیگر عوامل تولید این اثر می توان از سیمین محمدی، هومن مرادی، امیر رحمان، ندا و نفس خسروی، پریا جافری، کیمیا چنگایی، بهادر دبیر و فرشید زارع، نوید بهرامی، رایان رحمتی، فاطمه سپهوند، وهاب شقایق و ندا ملکوتی نام برد.

سایرعوامل عبارتند از،دستیارکارگران و برنامه ریز،مهدی رجبی،منشی صحنه؛حدیث برجی علیا،طراح نور،علیرضا زرین جویی،بهروز خسروی،پیمان کرم زاده،اجرای دکور،وحیددریکوند،فائزه کرمیانی،نویدخرمی،وحید خرمی،سعیدخرمی،فرامرز جابری،حسین منصوری راد،طراح لباس،حدیث آروین،محمدبازگیرومرتضی میرصادقی،اسرابهاروند،مدیرصحنه،محمد ایروانی،موسیقی، ابوذر فرجی،محمد بیرانوندبودند، روابط عمومی، سجاد شفیعی.

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان به دبیری رضا نیازی از 30 آن تا 2 آذرماه1402 در شهرستان خرم آباد درحال برگزاری است.

آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان، پنجشنبه 3 آذر ماه از ساعت 10 تا 12 در سالن شهید آوینی شهرستان خرم آباد برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان لرستانی حاضر در بخش صحنه‌ای  تئاتر ایران

رضا شاه کرمی: ژانر کمدی را با نگاهی نو انتخاب کنیم
گفت‌وگو با کارگردان لرستانی حاضر در بخش صحنه‌ای تئاتر ایران

رضا شاه کرمی: ژانر کمدی را با نگاهی نو انتخاب کنیم

کارگردان نمایش «خوشبختی در اودسا» می‌گوید کار در ژانر دفاع مقدس به استفاده از سلاح و توپ و تانک وابسته نیست؛ بلکه مهم زاویه دید و شیوه اجرایی درست است که به جذب مخاطب منجر می‌شود.

|

اعزام هنرمندان لرستانی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم

اعزام هنرمندان لرستانی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم

هنرمندان دو نمایش صحنه‌ای «خوشبختی در اودسا» و «مراسم پوست‌اندازی روباه» و نمایش خیابانی «درد تا مغز سر و جان برود»، برای حضور در جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم، از لرستان راهی استان سمنان شدند.

|

نظرات کاربران