در حال بارگذاری ...

« قتل در مراسم خواستگاری» دومین اجرا در اولین روز جشنواره تئاتر لرستان

نمایش « قتل در مراسم خواستگاری» به کارگردانی شادی روزبهانی و نویسندگی عرفان مقصودی در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان در تالار شهیدآوینی خرم آباد روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار تئاترایران در لرستان و به نقل از روابط عمومی جشنواره، سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان به دبیری رضا نیازی از 30 آبان تا 2 آذرماه1402 در شهرستان خرم آباد درحال برگزاری است.

نمایش صحنه‌ای « قتل در مراسم خواستگاری»  به کارگردانی شادی روزبهانی روز 1 آذرماه 1402 در این جشنواره اجرا شد.

این اثر نمایشی،  دومین نماینده خرم آباد در بخش صحنه‌ای جشنواره بود. این نمایش که اقتباسی از نمایشنامه خواستگاری اثر آنتوان چخوف است توسط عرفان مقصودی نوشته شده است.

در این اثر نمایشی علاوه بر عرفان مقصودی، شادی روزبهانی، گلی علمدار، دادمهر بادپروا و علیرضا گودرزی نیز به ایفای نقش پرداختند.

از دیگر عوامل اجرایی نمایش « قتل در مراسم خواستگاری» می توان به آیدا معظمی،معصومه صادق رعیت، مجتبی کمری،محمد امین گودرزی و فرشاد گودرزی، نورپرداز، علیرضا زرین جویی اشاره کرد.

 

آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان، پنجشنبه 3 آذر ماه از ساعت 10 تا 12 در سالن شهید آوینی شهرستان خرم آباد برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر لرستان مطرح شد

جشنواره تئاتر محلی برای تبادل افکار و اندیشه‌های هنرمندان است
در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر لرستان مطرح شد

جشنواره تئاتر محلی برای تبادل افکار و اندیشه‌های هنرمندان است

دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان: هنرمندان هنرهای نمایشی از ظرفیت جشنواره، برای تبادل افکار، اندیشه های علمی و تجربیات شان استفاده کنند.

|

نظرات کاربران