در حال بارگذاری ...
توسط هیئت انتخاب

سه نمایش از الیگودرز و پلدختر برای حضور در جشنواره تئاتر لرستان بازبینی شدند

نمایش‌های «با من حرف نمی‌زنی چرا» به کارگردانی ناهید گودرزی، «دختران آفتاب» به کارگردانی نگین نعمت‌الهی و «معرکه زندگی» به کارگردانی علی آوش از شهرستان‌های الیگودرز و پلدختر، مورد بازبینی هیئت انتخاب جشنواره تئاتر استان لرستان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در لرستان، دوشنبه و سه‌شنبه 21 و22 آبان 1402، دو نمایش صحنه‌ای و یک نمایش خیابانی از شهرستان‌های الیگودرز و پلدختر که متقاضی شرکت در سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان هستند، مورد بازبینی هیئت انتخاب قرار گرفتند.

هیئت انتخاب آثار در بخش صحنه‌ای، مرتضی آذرفر، آریان شعبان، پژمان شاهوردی و در بخش خیابانی، محسن لک، مسعود بیرانوند و پژمان باقری‌پور با نظارت محمدرضا عبدالهی‌فرد هستند.

نمایش‌های «با من حرف نمی‌زنی چرا» به کارگردانی ناهید گودرزی، «دختران آفتاب» به کارگردانی نگین نعمت‌الهی و «معرکه زندگی» به کارگردانی علی آوش در هر دو بخش صحنه‌ای و خیابانی مورد بازبینی هیئت انتخاب قرار گرفتند.

بیش از 11 اثر در بخش خیابانی و 15 نمایش در بخش صحنه‌ای انتخاب و برای حضور در بخش مسابقه سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان به رقابت خواهند پرداخت.

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان از 28 تا 30 آبان 1402، با دبیر علمی فرزاد زیدی‌نژاد و دبیر اجرایی رضا نیازی در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران