در حال بارگذاری ...
توسط هیئت انتخاب

سه نمایش از الیگودرز و پلدختر برای حضور در جشنواره تئاتر لرستان بازبینی شدند

نمایش‌های «با من حرف نمی‌زنی چرا» به کارگردانی ناهید گودرزی، «دختران آفتاب» به کارگردانی نگین نعمت‌الهی و «معرکه زندگی» به کارگردانی علی آوش از شهرستان‌های الیگودرز و پلدختر، مورد بازبینی هیئت انتخاب جشنواره تئاتر استان لرستان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در لرستان، دوشنبه و سه‌شنبه 21 و22 آبان 1402، دو نمایش صحنه‌ای و یک نمایش خیابانی از شهرستان‌های الیگودرز و پلدختر که متقاضی شرکت در سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان هستند، مورد بازبینی هیئت انتخاب قرار گرفتند.

هیئت انتخاب آثار در بخش صحنه‌ای، مرتضی آذرفر، آریان شعبان، پژمان شاهوردی و در بخش خیابانی، محسن لک، مسعود بیرانوند و پژمان باقری‌پور با نظارت محمدرضا عبدالهی‌فرد هستند.

نمایش‌های «با من حرف نمی‌زنی چرا» به کارگردانی ناهید گودرزی، «دختران آفتاب» به کارگردانی نگین نعمت‌الهی و «معرکه زندگی» به کارگردانی علی آوش در هر دو بخش صحنه‌ای و خیابانی مورد بازبینی هیئت انتخاب قرار گرفتند.

بیش از 11 اثر در بخش خیابانی و 15 نمایش در بخش صحنه‌ای انتخاب و برای حضور در بخش مسابقه سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان به رقابت خواهند پرداخت.

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان از 28 تا 30 آبان 1402، با دبیر علمی فرزاد زیدی‌نژاد و دبیر اجرایی رضا نیازی در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

به کارگردانی مشترک حجت اله خادمفرد و پژمان باقری پور

نمایش خیابانی «انتخاب» در خرم آباد اجرا شد
به کارگردانی مشترک حجت اله خادمفرد و پژمان باقری پور

نمایش خیابانی «انتخاب» در خرم آباد اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در لرستان، نمایش خیابانی«انتخاب» به نویسندگی و کارگردانی مشترک حجت اله خادمفرد و پژمان باقری پور از 19 تا22 بهمن 1402 در میدان اصلی شهرستان خرم آباد اجراشد.

|

به کارگردانی مشترک، پژمان باقری پورو حجت اله خادم فرد

«زمین که سفته این از چشم اون» در خرم آباد روی صحنه رفت
به کارگردانی مشترک، پژمان باقری پورو حجت اله خادم فرد

«زمین که سفته این از چشم اون» در خرم آباد روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در لرستان، نمایش «زمین که سفته این از چشم اون» نوشته پژمان باقری پور و به کارگردانی مشترک پژمان باقری پورو حجت اله خادم فرد در تاریخ 27 و28 آذرماه1402 ...

|

نظرات کاربران