در حال بارگذاری ...

دیدار هنرمندان دورود با فرماندار این شهرستان

گروهی از هنرمندان دورود، با سیدمصطفی موسوی، فرماندار این شهرستان دیدار کردند و خواستار بهبود زیرساخت‌های فرهنگی، تامین بودجه مناسب فعالیت‌های هنری و توجه به جامعه هنری شدند.

به گزارش خبرنگار تئاتر ایران در لرستان، جمعی از هنرمندان دورود، در دیدار با فرماندار این شهرستان، به طرح مشکلات و دغدغه‌های هنری خویش پرداختند.

مباحثی از قبیل راه‌اندازی فرهنگ‌سرا و سالن آمفی‌تئاتر در کنار ارتقاء زیرساخت‌های فرهنگی، اخذ بودجه مناسب در عرصه فرهنگ و هنر، تجلیل از هنرمندان پیشکسوت و فعال دورود و ... در این نشست مطرح شد.

در این نشست سه ساعته که با حضور اعضای انجمن‌های خوشنویسان، نقاشان، موسیقی‌دانان، اهالی هنرهای تجسمی، شعرا، ادبا و فعالین عرصه صنایع دستی و هنرمندان حوزه تئاتر برگزار شد، حاضران به بیان دستاوردهای حوزه‌های فوق و شکوفا شدن استعدادهای شهرستان دورود در عرصه‌های هنری و فرهنگی پرداختند.

سیدمصطفی موسوی، فرماندار دورود در این نشست، ضمن تقدیر از فعالین عرصه هنر و برشمردن ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی شهرستان، بر ضرورت انتخاب مدیری بومی، کارآمد و آگاه به مسائل فرهنگی و هنری برای مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود تاکید ورزید و از رایزنی‌های خویش با مدیران استانی در این زمینه پرده برداشت.

او همچنین در این نشست، بر ارتقای وضعیت معیشتی اصحاب هنر و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی دورود تاکید کرد.




مطالب مرتبط

به کارگردانی مشترک حجت اله خادمفرد و پژمان باقری پور

نمایش خیابانی «انتخاب» در خرم آباد اجرا شد
به کارگردانی مشترک حجت اله خادمفرد و پژمان باقری پور

نمایش خیابانی «انتخاب» در خرم آباد اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در لرستان، نمایش خیابانی«انتخاب» به نویسندگی و کارگردانی مشترک حجت اله خادمفرد و پژمان باقری پور از 19 تا22 بهمن 1402 در میدان اصلی شهرستان خرم آباد اجراشد.

|

نظرات کاربران