در حال بارگذاری ...
توسط آموزشگاه هنرهای نمایشی هزار و یک‌شب

کارگاه دو روزه بازیگری درشهرستان الیگودرز برگزار شد

کارگاه دو روزه بازیگری توسط سامی صالحی ثابت در آموزشگاه هنرهای نمایشی هزار و یک‌شب الیگودرز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تئاترلرستان ، کارگاه دو روزه بازیگری توسط سامی صالحی ثابت در آموزشگاه هنرهای نمایشی هزار و یک‌شب الیگودرز برگزار شد

این کارگاه با موضوع؛ بداهه _ شناختِ موانعِ بازیگرِ ایرانِ معاصر ، در آموزشگاه هنرهای نمایشی هزار و یک شب الیگودرز و در تاریخ  ۴ و ۵ آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

سامی صالحی ثابت پژوهشگر ، نویسنده ، کارگردان و مربی متخصص تئاتر نوجوان در این کارگاه برای اولین بار از سیستمِ بازیگری  "تئاتر_ آب"  که  شاملِ تمرینات و اتودهایی برای بازیگران ایرانِ معاصر است، رونمایی کرد.

در این کارگاه دو اثر صحنه‌ای با نام‌های  پروایی  و دختران آفتاب ،  توسط مهدی زنگنه و نگین نعمت الهی از مدیران و مدرسان آموزشگاه تمرینات خود را آغاز کردند  و  عوامل این آثار بر اساس آزمون‌های دوره‌ای آموزشگاه انتخاب شدند .‌

علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام به آموزشگاه هنرهای نمایشی هزار و یک شب به آدرس الیگودرز، خیابان ولیعصر جنوبی _ میدان کروبی، نرسیده به خیابان پژمان مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

از دوهنرمند لرستانی در جشنواره تئاتر راه ابریشم تقدیر شد«اصلاح شد»

استان لرستان با دو جایزه در این جشنواره درخشید
از دوهنرمند لرستانی در جشنواره تئاتر راه ابریشم تقدیر شد«اصلاح شد»

استان لرستان با دو جایزه در این جشنواره درخشید

ازدوهنرمند لرستانی که‌ با گروه نمایشی «درد تا مغز سر و جان» از استان لرستان شهرستان الیگودرز در جشنواره تئاتر منطقه‌ای‌ راه ابریشم حضور داشت، عنوان شایسته تقدیر بخش بازیگری زن و پوستر این جشنواره را به دست آوردند.

|

نظرات کاربران