در حال بارگذاری ...
برای پخش از رادیو لرستان

نمایش رادیویی «رکاب» در خرم‌آباد ضبط شد

نمایش رادیویی «رکاب»، کاری از ایوب ماسوری‌فر با موضوع مشکلات خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، برای پخش در هفته دفاع مقدس از رادیو لرستان، آماده شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در لرستان، نمایش رادیویی «رکاب»، نوشته عزت‌الله مهرآوران، به کارگردانی ایوب ماسوری در شهرستان خرم‌آباد ضبط و در هفته دفاع مقدس از رادیو استان لرستان پخش خواهد شد.

ایوب ماسوری، از سال ۱۳۷۲ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و اجرای بیش از ۵۰ نمایش رادیویی، ۱۵ نمایش صحنه‌ای و ۲۰ نمایش عروسکی را در کارنامه دارد. او همچنین بیش از ۱۷ نمایشنامه نوشته که ۵ عنوان از آنها را چاپ کرده است.

نمایش «رکاب» درباره مشکلات خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

این نمایش در استودیوی شماره ۱ رادیو لرستان ضبط و توسط گروه هنری کاسیت، افکت‌گذاری و ادیت شده است.

نمایش رادیویی «رکاب»، منتخب جشنواره سرچشمه استان کرمان بوده است.

رضوان فرخ‌پور، فائزه موسوی، امیرحسین مرادی، علی شهبازی، علی قاسم‌پور و اشکان عبدالهی‌فر، بازیگران این نمایش رادیویی هستند.

 




مطالب مرتبط

درخشش نمایش «نوری جونی و بچه برقی» در نخستین جشنواره مدیریت مصرف برق

درخشش نمایش «نوری جونی و بچه برقی» در نخستین جشنواره مدیریت مصرف برق

نمایش «نوری جونی و بچه برقی»، علاوه بر کسب مقام برتر در نخستین جشنواره ملی نمایش عروسکی مدیریت مصرف انرژی برق که در خرم‌آباد برگزار شد، در اجراهای خود، با مخاطبان کودک و نوجوان هم ارتباط خوبی برقرار کرد.

|

جلسه هم اندیشی انجمن هنرهای نمایشی با شهرداری و شورای شهر ازنا برگزار شد

جلسه هم اندیشی انجمن هنرهای نمایشی با شهرداری و شورای شهر ازنا برگزار شد

به گزارش خبرنگار تئاتر ایران در لرستان،  ششم آذرماه ١٤٠٢ جلسه ای با حضور منوچهر حسنی شهردار، عبداله ذلقی رییس شورای شهر، میثم محتشم رییس اداره ارشاد و محسن لک رییس انجمن هنرهای نمایشی ازنا در محل ...

|

نظرات کاربران