در حال بارگذاری ...
در آستانه برگزاری جشنواره تئاتر استان

وقتِ پلاتوهای تئاتری در لرستان، پُر شد

در آستانه برگزاری سی و پنجمین جشنواره تئاتر لرستان، چندین گروه نمایشی در حال تمرین و آماده‌سازی خود برای اجرای عمومی و حضور در این رویداد استانی هستند و برای همین وقت همه پلاتوهای تمرین پُر شده است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در لرستان، شهریور ماه، همیشه مصادف با آماده‌سازی گروه‌های نمایشی برای اجرای عمومی و شرکت در جشنواره فجر استانی است.

این روزها هم، پلاتوهای نمایشی در استان، هر روز از ساعت 10 تا 19، پذیرای تمرینات گروه‌های نمایشی هستند که خود را برای حضور در سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر لرستان آماده می‌کنند.

نمایش‌های «ایران-مراکش» به نویسندگی کوروش کلانتری و کارگردانی امیرمحمدحسنوند، «کاتالیزور» نوشته عدالت فرزانه و کار پگاه فزونخواه، «اسیر» نوشته و کار یاسین طاهری، «خوشبختی در اودسا» به نویسندگی داوود پورحمزه و کارگردانی رضا شاکرمی، «خدای کشتار» نوشته  یاسمینا رضا و کار عرفان احمدی، «بیوه سیاه» به نویسندگی عاطفه کوشکی و کارگردانی امیرعلی رحمتی و ... در پلاتوهای شیدا، سایه و آفتاب، در حال انجام تمرین هستند.




مطالب مرتبط

جلسه هماهنگی جهت برگزاری جشنواره اتودهای نمایشی ازنا برگزار شد

جلسه هماهنگی جهت برگزاری جشنواره اتودهای نمایشی ازنا برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر درلرستانT با حضور دکتر منوچهر حسنی شهردار ازنا و محسن لک رییس انجمن هنرهای نمایشی ازنا 16 اردیبهشت در محل دفتر شهردار جلسه هماهنگی برگزاری نهمین دوره جشنواره منطقه ...

|

نظرات کاربران