در حال بارگذاری ...

از عوامل و بازیگران نمایش میدانی «روز واقعه» تجلیل شد

به گزارش خبرنگار تئاترلرستان، مراسم تجلیل از عوامل و بازیگران نمایش میدانی روز واقعه، دوشنبه 30 تیر در نگار خانه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با حضور امام جمعه، معاون سیاسی فرمانداری، مسئول هلال احمر و رئیس اداره راه شهرستان سلسله و مسئول هیات سوارکاری،  در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بر‌گزار شد.

حجت الاسلام امیدی، امام جمعه  شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برنامه و حضار، گفت: کاش مسئولین شهرستان در این جلسه حضور می یافتند.

او افزود: به تصویر در آوردن وقایع تاریخی از این دست، کار بسیار مشکلی است.اما این اثرنمایشی فراتر از انتظار بود و نباید برخی رفتارها موجب دلسردی عوامل تولید کننده این اثر فاخر باشد.نمایش روز واقعه بازسازی واقعه عاشورا بود که امسال در عصر روز عاشورا در شهرستان الشتر برگزار شد و مورد اقبال مردم قرار گرفت.

مسلم صالحی نویسنده و کارگردان این نمایش،گروهی حدودا چهل نفره شش ماه شبانه روز تلاش کردند تابا ساخت و ساز و دوخت لباس ها (زره ، لباس ، شمشیر ،نیزه و ...) بتوانند این اثر را اجرا کنند.

مسلم صالحی در پاسخ به این سوال که در سالهای آینده شاهد اجرای مجدد این نمایش خواهیم بود یا خیر افزود ، انشااله لطف و عنایت حضرت بقیه الله اعظم و معصومین شامل حال همه ما شود و مسئولین شهرستان حمایت کنند،حتما در سالهای آینده این کار به شکل بهتر و کامل تری انجام خواهد.شک ندارم امسال ضعفهایی داشتیم که انشااله با حمایت مردم ولایتمدار شهرستان سلسله این کار را اول به نام الشتر ثبت و بعد به شکل کاملتر و بهتری به نمایش عموم خواهیم گذاشت.

در پایان این مراسم  از کلیه عوامل و بازیگران این نمایش تقدیر شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران