در حال بارگذاری ...
نمایش باغبان مرگ

در شهرستان خرم آباد به روی صحنه رفت

به کارگردانی عرفان یاری نمایش باغبان مرگ در شهرستان خرم آباد به روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار تئاترلرستان، نمایش باغبان مرگ نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی عرفان یاری از 20تا 22 تیرماه1402 ساعت16:30 در پلاتو شیده شهرستان خرم اباد برای علاقمندان به روی صحنه رفت.

به گفته کارگردان داستان نمایش «باغبان مرگ» مربوط به قاتل زنجیره ای دهه 50 با نام «آلبرت کامبرن» است که 25 زن را به قتل می رساند و در حرکت جالب و متکبرانه ای آن ها را در باغچه خانه اش به صورت مجسمه درست می کند. این قاتل هیچ خبرنگاری را برای مصاحبه نمی پذیرد. دو هفته مانده به اعدامش می پذیرد که با یک خبرنگار زن آمریکایی مصاحبه کند و به عنوان آخرین اثر هنری اش با تکنیک عجیبی که در نمایش خواهید دید، او را مسموم کرده و در نامه ای می نویسد شما را به عنوان آخرین اثر هنری ام مسموم کردم.

بازیگران این نمایش به ترتیب،آیدا سرهنگی ومحمد رضایی فرد هستند.

سایرعوامل نمایش عبارتند از دستیارکارگردان،پریا سپهوند،دستیار دوم کارگردان،مهدیه بهادر،منشی صحنه،آرمیتاخورشیدوند،مدیرصحنه،امیر مراد زاده،دکور،امین حاتمی،طراح لباس ،سیده تارا موسوی ، الهام خرم آبادی،استادراهنما،محمد عبدالهی،مشاور ادبی ،منوچهر ابن رحمان ،طراح صحنه، محمد رضایی فرد،آهنگ ساز ،محمد فرخشاهی ،ساخت تیزر ،محمود باجولوند ،گریم ،پانیذ ابن رحمان ،نور، مرتضی اسدمنش،صدا،رسول اسدمنش،روابط عمومی،محمد مهدی بیرانوند،شیوا باسمنج




مطالب مرتبط

نظرات کاربران