در حال بارگذاری ...
با حکم شهرام نوشیر

پژمان باقری پور، مسئول کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان شد

با نظر هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی شعبه استان لرستان پژمان باقری پور به عنوان مسئول تئاتر خیابانی استان لرستان معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در لرستان، شهرام نوشیر، مدیر کانون تخصصی تئاتر خیابانی کشور، در حکمی پژمان باقری پور را به عنوان مسئول کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان منصوب کرد.

پژمان باقری پور، بازیگر و کارگردان تئاتر خیابانی استان لرستان است که بالغ بر 30 سال فعالیت هنری دارد و در سال‌های اخیر جوایز مختلفی را از جشنواره‌های ملی و استانی دریافت کرده است.

از سوابق کاری باقری پور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: تحریر بیش از ۵۰ نمایشنامه که تا به حال بیش از ۱۰ عنوان آنها به زیور چاپ آراسته شده است. کارگردانی بیش از ۴۰ اثر نمایشی با فرمت صحنه ای و خیابانی، در در جشنواره های استانی، منطقه ای و ملی، برگزاری کارگاه ها، ورکشاپ ها و دوره های آموزشی ( نویسندگی، بازیگری و کارگردانی) حضور در دو فیلم بلند تلوزیونی و چند فیلم کوتاه به عنوان بازیگر، همکاری با رادیو استان به‌عنوان نویسنده و کارگردان، و در بخش سیما به‌عنوان نویسنده و کارگردان،  برگزیده نویسندگی، کارگردانی و آهنگسازی در جشنواره استانی بسیج، نمایش برتر و نمایشنامه نویسنده برگزیده جشنواره استانی فانوس، برگزیده بخش نمایشنامه نویسی جشنواره سراسری بسیج، چاپ ۷ عنوان نمایشنامه به کوشش حوزه هنری استان لرستان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان.

 




مطالب مرتبط

جلسه هماهنگی جهت برگزاری جشنواره اتودهای نمایشی ازنا برگزار شد

جلسه هماهنگی جهت برگزاری جشنواره اتودهای نمایشی ازنا برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر درلرستانT با حضور دکتر منوچهر حسنی شهردار ازنا و محسن لک رییس انجمن هنرهای نمایشی ازنا 16 اردیبهشت در محل دفتر شهردار جلسه هماهنگی برگزاری نهمین دوره جشنواره منطقه ...

|

به کارگردانی مشترک حجت اله خادمفرد و پژمان باقری پور

نمایش خیابانی «انتخاب» در خرم آباد اجرا شد
به کارگردانی مشترک حجت اله خادمفرد و پژمان باقری پور

نمایش خیابانی «انتخاب» در خرم آباد اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در لرستان، نمایش خیابانی«انتخاب» به نویسندگی و کارگردانی مشترک حجت اله خادمفرد و پژمان باقری پور از 19 تا22 بهمن 1402 در میدان اصلی شهرستان خرم آباد اجراشد.

|

نظرات کاربران