در حال بارگذاری ...

روایت نمایشی «مسیر عاشقی» کاری از هنرمندان بروجرد در راهیان نور

اجرای نمایش «مسیر عاشقی» اثر سید حسام الدین شریعتمداری در پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور

به گزارش خبرنگار تئاترلرستان، نمایش خیابانی (مسیر عاشقی) به نویسندگی و کارگردانی سید حسام الدین شریعتمداری کاری از هنرمندان استان لرستان و شهرستان بروجرد در یادمان‌های فتح‌المبین و اروند اجرا شد.

« مسیر عاشقی» حکایت نامه‌رسانی از زمان جنگ است که مردم را دور خود جمع می‌کند و در مورد شغل خود و محتویات داخل نامه‌ها با مردم صحبت می‌کند و در انتها نامه‌ای از شهدا را در میان مردم پخش می‌کند که حاوی وصایای شهداست.

اجرای هنرمندانه این گروه اجرایی در مراسم افتتاحیه‌ی و یادمان اروند آبادان در حضور کاروان های استان‌های سمنان و خراسان جنوبی، اصفهان و مازندران لحظه‌های احساسی را رقم زد که بازتاب گسترده‌ایی در میان مخاطبان داشت.

عوامل این نمایش: سید حسام شریعتمداری بازیگر و کارگردان، نوشین معظمی گودرزی دستیار کارگردان، علی الیاسی موسیقی، هلیا کلهر مدیر صحنه، ایمان سیاح طراح بروشور و رامشیر گودرزی مشاور هنری هستند.

همچنین نمایش «یک سین از هفت سین» به کارگردانی مهرالسادات زاهد از بروجرد نیز به همایش فوق راه یافته که در ادامه برنامه اجرا خواهد شد.

این همایش با حمایت ستاد مرکزی راهیان نور، معاونت امور هنری وزارت ارشاد، اداره کل هنرهای نمایشی، ستاد کنگره ملی شهدای خوزستان، استانداری خوزستان، انجمن هنرهای نمایشی کشور، سپاه حضرت ولیعصر (عج) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ تا ۲ فروردین ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران