در حال بارگذاری ...
نوشته محمد قربانعلی و ساره زند وکیلی از شهرستان بروجرد

کتاب «مبانی بازیگری و کارگردانی» رونمایی شد

کتاب « مبانی بازیگری و کارگردانی» نوشته محمد قربانعلی و ساره زند وکیلی در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر بروجرد رونمایی گردید.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از لرستان و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد، صبح روز شنبه 1 بهمن 1401، کتاب «مبانی بازیگری و کارگردانی» نوشته محمد قربانعلی و ساره زند وکیلی، در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد رونمایی شد.

این کتاب که از سری کتاب های کارگاه نمایش  می باشد  با  محوریت  آشنایی مخاطب با  اصول و مبانی بازیگری و کارگردانی و فرهنگ و اصطلاحات نمایش  است.

 محمد قربانعلی متولد شهرستان بروجرد و مدرس و مدیر گروه رشته ی گرافیک دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می باشد و به‌عنوان استاد مدعو با بسیاری از دانشگاه های کشور همکاری داشته و دارد .ساره زند وکیلی  متولد شهرستان بروجرد کارشناس گرافیک و پژوهشگر در زمینه هنر و فرهنگ ایرانی اسلامی می باشد . کتاب حاضر ششمین   کتاب مشترک این دومولف در زمینه پژوهش هنری است.

کتاب فوق توسط انتشارات کلهری به مدیریت احمد کلهری ناشر فعال بروجردی به چاپ رسیده است.




مطالب مرتبط

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر لرستان:

تولیدات نمایشی لرستان گوهران زرین هنر هستند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر لرستان:

تولیدات نمایشی لرستان گوهران زرین هنر هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان گفت: تولیدات هنر نمایش لرستان، گوهران زرین هنر ما هستند.

|

نظرات کاربران