در حال بارگذاری ...

رامین صادقی، دبیر اجرایی سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان لرستان شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با صدور حکمی، رامین صادقی را به عنوان دبیر اجرایی سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان لرستان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار تئاتر لرستان، منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان لرستان در حکمی رامین صادقی را به سمت دبیر اجرایی این رویداد منصوب کرد.

رامین صادقی از هنرمندان باسابقه و نام آشنای تئاتر لرستان است که ماه گذشته سمت دبیر جشنواره استانی تئاتر بسیج (سودای عشق) را برعهده داشت. او همچنین در حال حاضر عضو شورای ارزشیابی و نظارت نمایش استان است.

در متن حکم منصور احمدی آمده: نظر به مراتب شایستگی‌های اخلاقی و هنری و توانایی‌های ارزنده شما درعرصه هنرهای نمایشی به موجب این حکم شما را به عنوان دبیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتراستان لرستان منصوب می‌نمایم. امید است با استعانت از خداوندمتعال و بهره گیری ازخلاقیتهای فردی و ایجاد تعامل مناسب هنرمندان در انجام وظایف محوله کوشا باشید.




مطالب مرتبط

در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر لرستان مطرح شد

جشنواره تئاتر محلی برای تبادل افکار و اندیشه‌های هنرمندان است
در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر لرستان مطرح شد

جشنواره تئاتر محلی برای تبادل افکار و اندیشه‌های هنرمندان است

دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان: هنرمندان هنرهای نمایشی از ظرفیت جشنواره، برای تبادل افکار، اندیشه های علمی و تجربیات شان استفاده کنند.

|

نظرات کاربران