در حال بارگذاری ...
در سفر هیئت اداره‌کل هنرهای نمایشی به استان لرستان

کاظم نظری از تمرین‌های هنرمندان تئاترِ خرم‌آباد دیدن کرد

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی، در حاشیه سفر به لرستان، از تمرین‌های چهار گروه نمایشی «صدای سیمره»، «گاو خونی»، «مقتل» و «عروس» در شهرستان خرم‌آباد دیدن‌کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از لرستان، کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی و حسن رونده، مسئول امور استان‌های این اداره‌کل، از تمرین‌های گروه‌های نمایشی شهرستان خرم‌آباد بازدید کردند.

در این دیدار، نظری به تماشای تمرین نمایش‌های «گاوخونی» به کارگردانی کاوه اسدی، «صدای سیمره» به کارگردانی پویا حسنوند، «مقتل» به کارگردانی هادی توسلی و «عروس» به کارگردانی پگاه فزونخواه نشست و با هنرمندان این آثار، گفت‌وگو کرد.

حسن رونده هم ضمن تشکر از گروه‌های در حال تمرین گفت: «تلاش برای تولید اثر هنری به تنهایی ارزشمند است و یک تمرین فرهنگی است. برای حضور در جشنواره‌ها نیز علی رغم اینکه باید برای برتر شدن تلاش کرد، نباید نتیجه داوری را  پیروزی نهایی دانست بلکه تمرین برای انتقال فرهنگ، آن هم فرهنگی با عنوان تئاتر، به خودی خود یک پیروزی است.»

 




مطالب مرتبط

بازبینی سه نمایش از دلفان و خرم‌آباد برای حضور در جشنواره تئاتر لرستان

بازبینی سه نمایش از دلفان و خرم‌آباد برای حضور در جشنواره تئاتر لرستان

نمایش‌های «بوبوک» به کارگردانی علی‌اکبر محمدپور، «مراسم پوست‌اندازی روباه» به کارگردانی پویا حسنوند و «سوگ زندگان» به کارگردانی نورالله ملکی از شهرستان‌های خرم‌آباد و دلفان، مورد بازبینی هیئت انتخاب جشنواره تئاتر استان لرستان قرار گرفتند.

|

نظرات کاربران