در حال بارگذاری ...
ازسوی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان الیگودرز

سومین جلسه از سومین دوره کلاس‌های بازیگری گروه خردسالان برگزار شد

دوره کلاسهای بازیگری گروه خردسالان توسط انجمن هنرهای نمایشی شروع شد

به گزارش تئاترلرستان و به نقل  روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان الیگودرز سومین جلسه از سومین دوره بازیگری گروه خردسالان با موضوع ریتم در بازیگری توسط سرکار خانم ناهید گودرزی برگزار شد.

در این کلاسها که ویژه کودکان در مقطع پیش دبستانی تا سوم ابتدایی هست مهارت‌های اجتماعی و گروهی آموخته می‌شود. مهارت‌هایی که با بهره گیری از نمایش، کودکان را دنیای بازیگری آشنا می‌نماید.

ناهید گودرزی نویسنده ، کارگردان و بازیگر* که مدرس این کلاس‌های بازیگری هستند رسیدن به خودباوری و مهارت‌های ارتباطی در کودکان را از مزیت های کلاس‌ها عنوان می کند و در این باره بیان داشت: رسیدن به خودباوری اولین خروجی و محصول کلاس آموزش بازیگری است که این خودباوری به آنها در ارتباط با دیگران کمک شایانی خواهد کرد

وی در ادامه افزود: کودکان در این سن و سال بیشتر تمایل به دیده شدن دارند و این موضوع را می شود در بازی‌ها، رفتار و فعالیت‌هایشان دید و این سن بهترین زمان ممکن برای شکوفایی استعدادهای نهفته در کودکان است.

کلاس‌های بازیگری کودکان هر هفته در روزهای یکشنبه ساعت ۵ الی ۶.۳۰ عصر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز برگزار می شود.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۶۶۴۳۳۲۰۹۶۱ تماس و با به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر الیگودرز مراجعه نمایید.




مطالب مرتبط

از دوهنرمند لرستانی در جشنواره تئاتر راه ابریشم تقدیر شد«اصلاح شد»

استان لرستان با دو جایزه در این جشنواره درخشید
از دوهنرمند لرستانی در جشنواره تئاتر راه ابریشم تقدیر شد«اصلاح شد»

استان لرستان با دو جایزه در این جشنواره درخشید

ازدوهنرمند لرستانی که‌ با گروه نمایشی «درد تا مغز سر و جان» از استان لرستان شهرستان الیگودرز در جشنواره تئاتر منطقه‌ای‌ راه ابریشم حضور داشت، عنوان شایسته تقدیر بخش بازیگری زن و پوستر این جشنواره را به دست آوردند.

|

نظرات کاربران