در حال بارگذاری ...

سومین مرحله جشنواره نمایش از ایده تا اجرا در الیگودرز برگزار شد

در روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ ، توسط انجمن هنرهای نمایشی الیگودرز و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فرهنگی هنری سیمرغ این شهرستان ، برگزار شد.

به گزارش تئاتر لرستان، در روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ انجمن نمایش شهرستان الیگودرز با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ومجتمع فرهنگی هنری سیمرغ این شهرستان سومین مرحله جشنواره نمایش از ایده تا اجرا را برگزار نمود.

دراین مرحله چهار نمایش ،جامانده از دهه شصت،نقل زنان سوخته،زمستان و دریچه به روی صحنه رفتند. هنرمندان نوجوان وجوان عضو انجمن که  در دوره های کارگاه های نمایش انجمن آموزش دیده و در عرصه نمایش حضور پیدا کرده اند توانستند به‌خوبی نمایش های خودرا اجرا کرده و نوید بخش آینده‌ای روشن برای نمایش شهرستان باشند.

حضور همیشگی تماشاگران تئاتر و هنرمندان نمایش وهمراهی همیشگی میثم محتشم آرا و همکاران پرتلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار داوران ناهید گودرزی و مهرداد توکلی و علیرضا بیگلری از دیگر نکات مثبت این جشنواره بود.

در پایان این جشنواره ضمن اعلام اسامی نفرات برتر در بخش بازیگری و قدردانی از آنان، اعلام شد که مرحله پایانی و جشنواره نهایی بعداز ایام محرم برگزار می‌شود.

نفرات برتر بازیگری در مرحله سوم به شرح زیر اعلام شد.

بازیگری خانم ها

مقام اول آتنا میرزایی

مقام دوم مهدیه رجبی

مقام سوم صدف محمودی

بازیگری آقایان

مقام اول امیر حسین رضایی

مقام دوم ابوالفضل سلیمانی

مقام سوم مشترک علیرضا حاجی حاجی و حسین کریمی

در پایان ضمن قدردانی از حضور تماشاگران وهنرمندان  از گروه‌های نمایشی خیابانی جهت برگزاری و اجرای نمایش‌ها در سطح شهر و افتتاح سالن رو باز نمایش در محوطه مجتمع دعوت بعمل آمد وبزودی این امر نیز محقق خواهد شد.




نظرات کاربران