در حال بارگذاری ...
پیام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز

آغاز فعالیت «کانون نمایشگران جوان» استان لرستان

کانون نمایشگران جوان استان تلاشی جهت تشویق هنرمندان تئاترشهرستان جهت ارائه نمایش‌های خلاق است.

به گزارش تئاترلرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز یادداشتی درباره کانون نمایشگران جوان شهرستان الیگودرز در اختیار روابط عمومی تئاتراستان قرار داد.

به گفته رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز کانون نمایشگران جوان، می تواند منشأ تحول بزرگی در حوزه ی نمایش استان باشد چرا که با چنین ساز و کاری حضور هنرمندان جوان و نوجوان رسمیت بیشتری یافته است.سابقه نشان داده که در هر کجا که میدان به جوانان واگذار شده و این نسل به این باور رسیده که صاحب جایگاه است، منشأ تحول شده اند و قطعا عرصه هنر و به ویژه هنر نمایش که هنری جمعی است، در این خصوص عینیت بیشتری دارد. باید فضا را برای جوانان مهیا کرد و راه را برای کسب تجربه باز گذاشت.برای اعتماد سازی و جلب و جذب انرژی جوانی در راه پیشبرد هنجارهای اجتماعی، کدام عرصه و میدان، مقبول‌تر و بهتر از عرصه ی هنر. قطعا این ایده و تصمیم انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان ، هم در کسب دستاوردهای کوتاه مدت موثر واقع خواهد شد و هم در به دست آوردن نتایج و اهداف میان مدت و بلند مدت، و از دل خیل عظیم هنرمندان جوان و نوجوان صحنه ندیده و کار ناآزموده، پس از گذراندن دوره های آموزشی که هم اکنون شاهد آغاز برگزاری آنها هستیم ، به زودی استعدادهای شگرفی کشف خواهد شد که آینده ساز هنر نمایش در این کشور خواهند بود.

میثم محتشم ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز




مطالب مرتبط

احسان ملکی کارگردان «ماهم مردمی بودیم» مطرح کرد

مدیران فرهنگی و هنری استان‌مان حالی از ما نمی‌پرسند
احسان ملکی کارگردان «ماهم مردمی بودیم» مطرح کرد

مدیران فرهنگی و هنری استان‌مان حالی از ما نمی‌پرسند

احسان ملکی کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید این نمایش از تولیدات هنرمندان لرستان است و تاکنون هیچ یک از مدیران فرهنگی و هنری استان به او زنگ نزدند یا پیامک ندادند که فقط یک حالی از اعضای این گروه ...

|

نظرات کاربران