در حال بارگذاری ...
با حضور هنرمندان تئاتر

جلسه هم اندیشی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پل دختر برگزار شد

نشستی صمیمی با حضور هنرمندان تئاتر در شهرستان پلدختر در اداره ارشاد انجام شد

به گزارش تئاترلرستان، در محل سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور هنرمندان تئاتر شهرستان پلدختر نشستی صمیمانه صورت گرفت.

در این دیدار که با حضور هنرمندان و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر جلسه هماهنگی و هم اندیشی انجمن هنرهای نمایشی پلدختر برگزار کردید.

در این جلسه ابتدا یاسر عبدی پور مسئول انجمن هنرهای نمایشی پلدختربه نحوه تمرینات گروه‌های نمایشی و نیز هماهنگی بین گروه‌های در حال تمرین اشاره نمود و با تاکید بر امر آموزش،تمرینات و آماده شدن گروه‌های نمایشی برای اجرای عمومی نمایشها برای عامه مردم هنردوست پلدختر را یکی از اهداف گروه‌های نمایشی و انجمن نمایش برشمرد.

در ادامه ریاست اداره فرهنگ‌و ارشاد اسلامی پلدختر‌ علی نظری با اشاره به پیشرفت در هنر نمایش و سختی هایی که ممکن است در ادامه راه پیش روی هنرجویان باشد اشاره نمود که‌ با تکیه بر تلاش و پشتکار و خلاقیت و نیز مطالعه و کسب تجربه،همه هنر جویان این رشته هنری،می‌توانند به راحتی،همه سختی‌ها و موانع را از پیش رو بردارند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را بعنوان متولی فرهنگ و‌هنر،پشتوانه و حامی خود بدانند.

ایشان همچنین خاطر نشان کردند،راز موفقیت در هر کاری همفکری و همدلی است. و تلاش و علم آموزی و ارتقای سطح علمی و تجربی را برای همه هنر جویان خواستار شد.

در پایان ریاست‌ محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پل دختر به عنوان یار و همراه همیشگی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان به هنرمندان و مسئول انجمن نمایش قول همکاری‌های بیشتر و نیز تجلیل از هنرمندان پیشکسوت را دادند.




مطالب مرتبط

احسان ملکی کارگردان «ماهم مردمی بودیم» مطرح کرد

مدیران فرهنگی و هنری استان‌مان حالی از ما نمی‌پرسند
احسان ملکی کارگردان «ماهم مردمی بودیم» مطرح کرد

مدیران فرهنگی و هنری استان‌مان حالی از ما نمی‌پرسند

احسان ملکی کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید این نمایش از تولیدات هنرمندان لرستان است و تاکنون هیچ یک از مدیران فرهنگی و هنری استان به او زنگ نزدند یا پیامک ندادند که فقط یک حالی از اعضای این گروه ...

|

نظرات کاربران