در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد:

هنرمند انقلابی خود را وامدار شهداء می داند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان: حرکت در مسیر آرمان های شهداء، مهمترین وظیفه هنرمندان انقلاب است.

به گزارش تئاتر استان لرستان، احمد حسین فتایی در جمع تعدادی از هنرمندان حوزه ادبیات و شعر انقلاب اسلامی، با اشاره به لزوم ضبط و ثبت خاطرات و رویدادهای مرتبط با دفاع مقدس و سال‌های شکل گیری انقلاب اسلامی، گفت: هجمه ی رسانه های بیگانه برای تحریف تاریخ انقلاب و سرپوش نهادن بر موفقیت های چشم گیر نظام، وظیفه ی هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه را برای انتقال آرمان های شهداء و امام شهداء به نسل نوجوان و جوان سنگین تر کرده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: نقش هنر و هنرمندان در شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع مقدس بی‌بدیل است و هنرمندانی همچون شهید آوینی ضمن پایبندی به آرمان های انقلاب و شهداء به خوبی توانستند از ظرفیت هنر برای تحکیم پایه های کشور بهره ببرند و این وظیفه، امروز بر دوش تمامی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه است. 

وی سپس با تاکید بر لزوم تلاش مضاعف در راستای برگزاری موفق کنگره ملی ۶۵۰۰ شهید استان، افزود: معتقد هستم با وجود سهم بالای لرستان در هشت سال دفاع مقدس، آن‌گونه که باید، حق مطلب درباره شهدا ادا نشده و با مطلوب فاصله داریم. امیدواریم با همکاری در برگزاری این کنگره و با مساعدت‌هایی که به بخش فرهنگ می‌شود،  بتوانیم پاره‌ای از این کاستی را جبران کنیم.

فتایی در پایان خاطر نشان ساخت: از تمامی ظرفیت های موجود برای حمایت از تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه ای مرتبط با انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بهره خواهیم گرفت




نظرات کاربران