در حال بارگذاری ...
با ابلاغ حکمی از سوی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان

دبیر «کانون نمایشگران جوان» لرستان منصوب شد

ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان با ابلاغ حکمی دبیر کانون نمایشگران جوان استان لرستان را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی تئاتر استان لرستان، فرزاد زیدی نژاد ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان با صدور حکمی وهاب ناصری منش را به عنوان دبیر کانون نمایشگران جوان استان لرستان منصوب کرد.

در متن حکم فرزاد زیدی نژاد به وهاب ناصری منش آمده است:

نظر به مراتب شایستگی‌های اخلاقی و هنری و توانایی‌های ارزنده شما درعرصه هنرهای نمایشی به موجب این حکم شما را به عنوان دبیر {کانون نمایشگران جوان} استان لرستان منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوندمتعال و بهره گیری ازخلاقیتهای فردی و ایجاد تعامل مناسب با انجمن هنرهای نمایشی و هنرمندان در انجام وظایف محوله کوشا باشید.

 

وهاب ناصری منش دانشجوی رشته بازیگری دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران مرکز است. از جمله فعالیت‌های وی میتوان به بازی در نمایش عکس‌العمل به کارگردانی یوسف باپیری،کارگردانی و بازیگری در نمایش اینطور در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران و بازی در نمایش‌های دکلره،وقتی با بودا رخ در رخ شدی بودا را بکش،لیلی نام تمام دختران ایران زمین است،ضیافت پنالتی‌ها،آخرین نامه،دهانی پر از کلاغ و.... اشاره کرد. او برگزاری چندین دوره همایش پژوهشی و آموزشی را نیز در کارنامه خود دارد.

وی دبیر کانون نمایشگران جوان پس از دریافت حکم از فرزاد زیدی نژاد ضمن قدردانی از ریاست محترم انجمن هنرهای نمایشی استان گفت:امیدوارم که با کمک دوستان هنرمند استان و کشور بتوانیم بسترهای فرهنگی و آموزشی نوینی را جهت رونق فعالیت نسل‌های جدید علاقه‌مند به بازیگری و کارگردانی در استان لرستان فراهم آوریم. من همواره خودم را یک بازیگر میدانم حتی در زمانی که در حال برگزاری یک رویداد یا کارگردانی یک نمایش یا پذیرفتن یک سمت مرتبط با امر نمایش هستم. چراکه همین اشتیاق باعث میشود که روزمره خود را با میل به زیستن و یاد گرفتن از افراد سپری کنم. کانون نمایشگران جوان می‌تواند برای خود من پر از تجربیات بازیگری متفاوت باشد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران