در حال بارگذاری ...
با نمایشنامه «ذکری برای شاه مقصود»

«ناهید گودرزی» نماینده لرستان در جشنواره نمایشنامه نویسی گلدسته ها

نمایشنامه «ذکری برای شاه مقصود» تنها نماینده استان لرستان در جشنواره گلدسته ها

سید مصطفی موتورچی دبیر دومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی گلدسته‌ها از معرفی و انتشار لیست اسامی طرح‌های پذیرفته شده این رویداد خبر داد.

به گزارش تئاترلرستان وبه گزارش روابط عمومی حوزه هنری، دبیر دومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی گلدسته‌ها با اعلام این خبر گفت: فراخوان دومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی «گلدسته‌ها» اوایل آبان‌ماه سال جاری از سوی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری منتشر شد و مهلت ارسال طرح تا ۲۲ آذرماه تمدید شده بود از این رو تعداد قابل توجهی طرح برای شرکت در این دوره به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی در مورد تعداد طرح‌های پذیرفته شده در این دوره از جشنواره گفت: دومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی گلدسته‌ها ۶۱ طرح را از ۳۷ نویسنده برای ورود به مرحله نگارش نمایشنامه تایید کرده است. این آثار با کارشناسی و داوری نصرالله قادری، محمدرضا آزاد و سینا دلشادی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

موتورچی با اشاره به حضور و شرکت گسترده از تمامی نقاط کشور در این رویداد گفت: طرح‌های پذیرفته شده این دوره از استان‌های لرستان، مازندران، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، تهران، کردستان، یزد، البرز، کرمانشاه، اردبیل، کرمان، زنجان، قزوین، قم، بوشهر، اصفهان، فارس، چهارمحال بختیاری، گلستان، آذربایجان شرقی و اراک بوده است.

موتورچی افزود: حوزه هنری انقلاب اسلامی با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور (فهما)، در راستای پویا نگه‌داشتن جریان مردمی تئاتر بچه‌های مسجد و ارتقاء کیفی نمایشنامه‌های ویژه اجرا در مساجد، دومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی «گلدسته‌ها» را برگزار می‌کند.

گفتنی است از استان لرستان فقط طرح  «ذکری برای شاه مقصود» از سرکار خانم ناهید گودرزی پذیرفته شده است




مطالب مرتبط

از دوهنرمند لرستانی در جشنواره تئاتر راه ابریشم تقدیر شد«اصلاح شد»

استان لرستان با دو جایزه در این جشنواره درخشید
از دوهنرمند لرستانی در جشنواره تئاتر راه ابریشم تقدیر شد«اصلاح شد»

استان لرستان با دو جایزه در این جشنواره درخشید

ازدوهنرمند لرستانی که‌ با گروه نمایشی «درد تا مغز سر و جان» از استان لرستان شهرستان الیگودرز در جشنواره تئاتر منطقه‌ای‌ راه ابریشم حضور داشت، عنوان شایسته تقدیر بخش بازیگری زن و پوستر این جشنواره را به دست آوردند.

|

نظرات کاربران