در حال بارگذاری ...
عضو هیئت انتخاب جشنواره تئاتر استانی

چراغ تئاتر لرستان با برگزاری جشنواره استانی روشن شد

تئاتر لرستان_محسن لک؛ امسال استعدادهای جوانی در حوزه کارگردانی، بازیگری و بخش‌های دیگری نظیر طراحی صحنه حضور دارند که برای نخستین‌بار فضای جشنواره را تجربه می‌کنند.

حیات جریان هنری به تولید و اجراست و خوشحالم بعد از دوسال این فرصت پیش آمد که گروه‌های علاقه‌مند به تولید نمایش در جشنواره حضور دارند.تئاتر یک ضرورت است.یک ضرورت اجتماعی،همواره بوده و خواهد بود.نمی توان منکرش شد. ضرورتی که همگان بر تأثیر شگرفش بر اجتماع در ادوار مختلف اذعان داشته اند.باعث مسرت است که بعد از دوران سخت کرونا، تئاتر در استان جان دوباره ای گرفته و جشنواره دیگری در راه است و فرصتی مغتنم برای همدلی و همراهی برای اعتلای بیش از پیش تئاتر لرستان.

بنده افتخار داشتم در کنار اساتید ارجمند در هیئت انتخاب آثار سی و سومین جشنواره تئاتر استانی ١٤ اثر نمایشی را بررسی نموده که جا دارد از زحمات تمامی هنرمندان و گروه های نمایشی که در دوران سخت پاندمی کرونا و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه تلاش خود را جهت خلق اثر هنری انجام داده اند قدردانی نمایم.

در این یادداشت کوتاه نمی توان تحلیل دقیق و جامعی از آثار نمایشی متقاضی شرکت در جشنواره ارائه داد، و در فرصت مناسب بعد از جشنواره می توان یک بررسی جامع با مشارکت اهل فن صورت پذیرد.

این مطلب شایان ذکر است که ارزیابی آثار نمایشی طبق قوانین و فراخوان جشنواره صورت گرفته و آثار انتخابی بصورت قیاس با دیگر آثار انتخاب شده اند. و همه هنرمندان و گروه های نمایشی تلاش خود را برای حضور مؤثر به کار گرفته اند.

در پایان از زحمات دبیر جشنواره، اعضای دبیرخانه جشنواره و شورای سیاست گذاری تئاتر استان که جهت برگزاری جشنواره زحمات بسیاری متحمل شده اند قدردانی می نمایم و امید دارم که جشنواره پیش رو در پیشرفت تئاتر استان مؤثر واقع گردد.




مطالب مرتبط

جلسه هم اندیشی انجمن هنرهای نمایشی با شهرداری و شورای شهر ازنا برگزار شد

جلسه هم اندیشی انجمن هنرهای نمایشی با شهرداری و شورای شهر ازنا برگزار شد

به گزارش خبرنگار تئاتر ایران در لرستان،  ششم آذرماه ١٤٠٢ جلسه ای با حضور منوچهر حسنی شهردار، عبداله ذلقی رییس شورای شهر، میثم محتشم رییس اداره ارشاد و محسن لک رییس انجمن هنرهای نمایشی ازنا در محل ...

|

در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر لرستان مطرح شد

جشنواره تئاتر محلی برای تبادل افکار و اندیشه‌های هنرمندان است
در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر لرستان مطرح شد

جشنواره تئاتر محلی برای تبادل افکار و اندیشه‌های هنرمندان است

دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان: هنرمندان هنرهای نمایشی از ظرفیت جشنواره، برای تبادل افکار، اندیشه های علمی و تجربیات شان استفاده کنند.

|

نظرات کاربران