در حال بارگذاری ...

گروه نمایشی «نمایش زندگی در حوضچه اسید» تمرینات خود را آغاز کرد

«نمایش زندگی در حوضچه اسید» نوشته و کارگردانی کریم زارع در شهرستان نورآباد تمرینات دور خوانی خود را آغاز کرد.

به گزارش تئاتر لرستان، در این نمایش، علی اکبر محمدپور ، علی رضا حیدری ،سمیرا حیدری ، امیر حسین یاری زاده ،طالب سلطانی ،نعمت عزیزی، علی زارع ، کریم زارع بازی می‌کنند.

سایرعوامل؛

طراح صحنه، خدا کرم عزیزیان

دستیار کارگردان، سایه مسوی

طراح نور و صدا، علی زارع

به گفته کارگردان: نمایش «زندگی در حوضچه اسیدی» به مشکلات نگهبان یک شرکت ورشکسته که چند سالی است صاحبش آن را رها کرده میپردازد ، تمامی صحنه ها و دیالوگها سعی در برانگیختن حس نوع  دوستی بیننده دارد ،   نمایش تلخ و سیاه است اما سعی در فریب کاری ندارد.

بحث این نمایش بیشتر بر سر آن است که چیز مهمی عامدانه پنهان شده و یا تلاشی در خور برای رفع آن انجام نشده است . روایتی است  متفاوت از زندگی بخش فراموش شده ای از جامعه که به جای

موعظه اخلاقی و دلداری آدم های بدبخت  ما را از اتفاقاتی که برای آنها می افتد و یا کارهای که ممکن است انجام دهند  می ترساند.

نمایش «نمایش زندگی در حوضچه اسید» در مرداد ماه1400 به روی صحنه خواهد رفت




مطالب مرتبط

درخشش نمایش «نوری جونی و بچه برقی» در نخستین جشنواره مدیریت مصرف برق

درخشش نمایش «نوری جونی و بچه برقی» در نخستین جشنواره مدیریت مصرف برق

نمایش «نوری جونی و بچه برقی»، علاوه بر کسب مقام برتر در نخستین جشنواره ملی نمایش عروسکی مدیریت مصرف انرژی برق که در خرم‌آباد برگزار شد، در اجراهای خود، با مخاطبان کودک و نوجوان هم ارتباط خوبی برقرار کرد.

|

جلسه هم اندیشی انجمن هنرهای نمایشی با شهرداری و شورای شهر ازنا برگزار شد

جلسه هم اندیشی انجمن هنرهای نمایشی با شهرداری و شورای شهر ازنا برگزار شد

به گزارش خبرنگار تئاتر ایران در لرستان،  ششم آذرماه ١٤٠٢ جلسه ای با حضور منوچهر حسنی شهردار، عبداله ذلقی رییس شورای شهر، میثم محتشم رییس اداره ارشاد و محسن لک رییس انجمن هنرهای نمایشی ازنا در محل ...

|

نظرات کاربران