در حال بارگذاری ...

پیام تبریک فرزاد زیدی نژاد برای آثار قرار گرفته در طرح حمایت فضای مجازی

دو نمایش از استان لرستان، در طرح حمایت از آثار نمایشی قابل پخش در فضای مجازی جای گرفت.

به گزارش تئاترلرستان، فرزاد زیدی نژاد، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان، از کارگردانان و اعضا گروه دو نمایش از استان که آثارشان در طرح حمایت از آثار نمایشی در فضای مجازی انتخاب شده است، تقدیر کرد. 

در متن پیام تقدیر و تبریک آمده است: از همان دم که نور بر صحنه می تابد، چشم و گوش و قلب  تماشاگران در تسخیر هنرمندانه نمایشگرانی است که توان و استعداد خود را به زلف باورهای دینی و ارزش های اجتماعی مردمشان گره می زنند ، تا بر تاریکی ها چیره شوند و خالق آثاری شگرف و تأثیرگذار باشند.

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه به همه اعضاء گروه ، استمرار و درخشش این هنرمندان گرانقدر و تمامی هنرمندان توانمند استان سرافراز لرستان را از خداوند منان خواستارم و برای رسیدن به  این مهم از هیچ کوشش و  حمایتی دریغ نخواهم کرد. 

 در همین راستا آثار نمایشی به شرح زیر، از  انجمن‌نمایش شهرستان الیگودرز، برای انتخاب نمایش دل کوچک مترسک به نویسندکی کبری بابایی ‌و کارگردانی مهدی زنگنه انجمن نمایش  شهرستان ازنا ، گروه نمایش آسمان، برای انتخاب نمایش تقاطع به نویسندگی امیر دلفانی و کارگردانی محسن لک/  از طرف مرکز هنرهای نمایشی ایران ، در طرح حمایت از آثار نمایشی قابل پخش در فضای مجازی  جهت پخش آثارشان پذیرفته شدند.




نظرات کاربران