در حال بارگذاری ...
در دومین جلسه شورای سیاست گذاری تئاتر لرستان

مصوبات سی و دومین جشنواره استانی رقم خورد

نشست شورای سیاستگزاری سی‌امین جشنواره تئاتر استان لرستان با حضور فرید رحمتی، معاونت هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی استان لرستان، فرزاد زیدی‌نژاد رئیس انجمن هنرهای نمایشی ، محمد عبدالهی مسئول دبیرخانه تئاتر لرستان، نصرت اله مسعودی از پیشکسوتان تئاتر در روز چهارشنبه ۱۹ آذرماه ماه در دفتر معاونت فرهنگی ادار کل برگزار شد.

به گزارش تئاترلرستان، در این جلسه رئیس انجمن هنرهای نمایشی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و گرد هم آمدن اعضا در جهت هرچه با شکوتر برگزاری جشنواره تئاتر از هم عزیزان و فعالین تئاتر استان دعوت به عمل آورد.

زیدی نژادگفت تا کنون15 فیلم از نمایشهای متقاضیبرای حضور و شرکت در سی و دومین جشنواره تئاتراستان لرستان به دبیرخانه ددائمی تئاتراداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانرسیده است، که پس از بازبینی مرحله اول منتخبین به جشنواره استانی راه پیدا خواهند کرد.

در ادامه فرید رحمتی معاونت فرهنگی سینمایی اداره تئاتر را یک جریان اساسی وفرهنگی داستند که می‌تواند برای جوامع بشری مفید باشد. ایشان در نحو برگزاری جشنواره، انجمن هنرهای نمایشی را مغز متکفر تئاتر استان دانستند.

شایان ذکر است سی و دومین جشنواره  تئاتراستان، با توجه به شرایط فعلی و بخاطر جلوگیری ازشیوع ویروس کرونا و به منظورحفظ  سلامت هنرمندان با تصمیم شورای سیاست گذاری جشنواره به صورت فیلم ارسالی از سوی گروههای نمایشی داوری می شوند.

همانگونه که پیشتر اعلام و درفراخوان جشنواره نیزذکرشده بود، ازجمله شرایط شرکت گروههای متقاضی  نمایشهای هست که درسال98تولید یا به اجرا رسیده باشند.

سی ودومین  جشنواره تئاتر استانی لرستان ، آذرماه۱۳۹9  به صورت مجازی برگزار می‌شود.




نظرات کاربران