در حال بارگذاری ...
اجرای نمایش دیفرنس

در سومین جشنواره ملی چتر زندگی

به گزارش تئاتر لرستان، نمایش «دیفرنس» یکی از آثار راه یافته از استان لرستان به بخش رقابت سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی است که شب گذشه در گذر فرهنگ و هنر مازاری‌های شهر یزد به نمایش عمومی درآمد.

نمایش «دیفرنس» به نویسندگی و کارگردانی «پژمان شاهوردی» به تفاوت قهرمان‌پروری در داخل و خارج کشور و این که باید قدر قهرمانان اصلی کشور را بدانیم، پرداخته است.

این نمایش برگزیده از استان لرستان در بخش رقابت سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی در یزد در معرض دید هیات داوران و تماشاگران یزدی قرار گرفته است.

تائتر خیابانی دیفرنس با ایفای نقش مسعود کردی، حمید گودرزی، مبین کیودوند، مهرزاد سلیمی، عارف کاوند، علیرضا حسینی، سجاد یار احمدی و سیاوش مقدسی همراه بود و از دیگر عوامل آن می‌توان از علی دهریزی هماهنگی اجرا، مهدی بوریایی به عنوان آهنگساز، سلیم کردی طراح لباس، دریا کاوند سازنده ملودی و اشعار و آرام بوریایی به عنوان طراح بروشور یاد کرد.

سومین جشنواره ملی تئاتر خیابنی چتر زندگی با رقابت ۱۹ نمایش از مجموع ۱۵۶ اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره، امشب با معرفی و تجلیل از برترین‌ها با حضور معاون هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی به کار خود پایان خواهد داد.




نظرات کاربران