در حال بارگذاری ...
با حضور120 هنرمند ازاستان لرستان

سی ویکمین جشنواره تتاتر استان لرستان آغاز به کار کرد

حبیب جمشیدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی الیگودرز گفت: جشنواره تتاتر استان لرستان فرصت مناسبی برای شناخت هرچه بهتر هنرمندان از نقاط ضعف و قوت خود و تبادل نظر با هم هستند

به گزارش تئاترلرستان و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی الیگودرز با ورود داوران به الیگودرز، سی ویکمین جشنواره تئاتر استان لرستان آغاز به کارکرد.

حبیب جمشیدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی الیگودرز با بیان اینکه جشنواره تتاتر استان لرستان فرصت مناسبی برای شناخت هرچه بهتر هنرمندان از نقاط ضعف و قوت خود و تبادل نظر در ارتباط با فعالیت‌های مستمر در رشته های مختلف هنر تئاتر بدست آمده است گفت: این جشنواره با حضور ۸گروه نمایش از شهرستانهای استان آغاز شد.

وی حرکت زیبای هنرمندان را که بخشی از مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه را به شیوه نمایش به روی صحنه می آورند، قابل تحسین دانست و تصریح کرد: هنرمندان تئاتر قشری با تخصص در رشته خود هستند که پیشرفت دوستان خود در این عرصه را مورد تشویق قرار می دهند. 

جمشیدی در ادامه بیان داشت دراین جشنواره ۱۲۰نفر از هنرمندان تتاتر استان لرستان با همدلی و صمیمتی مثال زدنی حضور دارند. 

داوری آثار راه یافته به سی و یکمین جشنواره تئاتر استان لرستان بر عهده بهزاد فراهانی، شهرام گیل آبادی وغلامحسین شاهعلی خواهد بود و نصرت الله مسعودی نیز به عنوان ناظر، هیات داوران را همراهی خواهد کرد.

سی و یکمین جشنواره تئاتر استان لرستان ساعت ۱۰صبح امروز با نمایش پرسه های موازی از خرم آباد آغاز شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران