در حال بارگذاری ...
با موضوعات دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی

اولین جشنواره نمایشنامه نویسی استانی در شهرستان ازنا برگزار می‌شود

به همت انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ازنا با موضوعات دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی، اولین جشنواره نمایشنامه نویسی استانی در شهرستان ازنا برگزار می‌شود.

به گزارش تئاتر لرستان،جلسه صبح امروز بیست و پنجم تیرماه در محل فرماندهی سپاه انقلاب اسلامی شهرستان ازنا با موضوع برگزاری جشنواره نمایشنامه نویسی دفاع مقدس و بازسازی واقعه غدیر برگزار شد.

دراین جلسه که با حضور سرهنگ سالاروند فرماندهی سپاه، محمد لک رئیس اداره ارشاد، محسن لک مسئول انجمن هنرهای نمایشی و مسئول واحد تئاتر بسیج هنرمندان،سلمان مهرجو مسئول بسیج هنرمندان و تنی چند از هنرمندان و پیشکسوتان تعزیه برگزار شد.

در ابتدای جلسه سرهنگ سالاروند ضمن خیر مقدم از زحمات و همکاری های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد و اعلام آمادگی نمودند که در راستای اهداف انقلاب و نشاط در جامعه آمادگی همکاری با هنرمندان شهر است.

محمد لک رئیس ارشاد ضمن تشکر از همکاری های سپاه ازنا در مراسمات مذهبی و فرهنگی شهر اعلام آمادگی همکاری این اداره و انجمن های هنری ارشاد با واحد فرهنگی سپاه در برگزاری همایش ها و فعالیت های فرهنگی، بیان کرد هنرمندان تئاتر و تعزیه ازنا در جهت بازسازی واقعه غدیر آماده هر گونه همکاری هستند.

در ادامه محسن لک مسئول انجمن هنرهای نمایشی با ارائه پیشنهاد نخستین جشنواره نمایش نامه نویسی با موضوعات دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب بیان کرد با هماهنگی های صورت گرفته با انجمن هنرهای نمایشی لرستان و بزرگداشت هفته دفاع مقدس با همکاری سپاه اولین دوره این جشنواره به میزبانی ازنا برگزار گردد.

همچنین پیشنهاد شد با توجه به پتانسیل بالای تعزیه در شهرستان ازنا محلی دائمی جهت اجرای تعزیه در شهرستان تعیین و پیگیری های ساخت آن انجام شود.

در پایان جلسه مقرر گردید طی جلسه ای با واحد فرهنگی سپاه جزییات برگزاری جشنواره مورد بحث قرار گیرد و فراخوان آن متعاقبأ منتشر شود.




نظرات کاربران