در حال بارگذاری ...
...

پیام نوروزی

مدیر کل اداره فرهنک وارشاد اسلامی استان لرستان

پیام نوروزی

مدیر کل اداره فرهنک وارشاد اسلامی استان لرستان

به گزارش تئاتر لرستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در پیامی فرارسیدن روز جهانی تئاتر، روز ملی هنرهای نمایشی، را به هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی استان لرستان تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ، متن پیام حجت الاسلام حمید رضا حنان به مناسبت روز جهانی تئاتر به این شرح است :

روز جهانی تئاتر فرصتی است مغتنم ، تا بر اهمیت نقش تئاتر در زندگی اجتماعی و نقش این هنر در انسان سازی تاکیدی دوباره گردد.

اجرای تئاتر بر صحنه، تلنگری است  بر مخاطبان که آموزه های دینی، فلسفی و اجتماعی تئاتر را سرلوحه کار خود قرار داده و در مسیر ارتقاء دانش هنری و فرهنگی عمومی جامعه و در نتیجه ، پیشبرد اهداف عالیه فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، این آموزه ها را بیش از پیش به کار گیرند.

دامنه شمول و فراگیری موضوعات تئاتر به گونه ای است که بسیاری از ارزش های ناب و مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون شهدای گرانقدر و عزیز، دفاع مقدس، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سایر موضوعات اجتماعی را می توان به واسطه ی این هنر والا به خوبی پوشش داده و نسل امروز را با زبانی بسیار تاثیرگذار و نافذ، با این ارزش ها آشنا ساخت .

همراه با طلیعه بهار و آغاز سال نو، فرا رسیدن روز ملی هنرهای نمایشی را به همه هنرمندان ارجمند، و کلیه دست اندرکاران هنر ارزشمند و انسان ساز تئاتر تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم  با تلاش روزافزون ایشان شاهد ارتقاء بیش از پیش تئاتر لرستان باشیم.

 

حمید رضا حنان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان