در حال بارگذاری ...
استاندار لرستان:

رشد کیفی فعالیت های فرهنگی و هنری در لرستان مشهود است

استاندار لرستان در جریان یکصد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: فعالیت های فرهنگی و هنری و عملکرد دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی لرستان در طی نزدیک به دو سال گذشته رشد کیفی چشمگیری داشته است.

به گزارش خرنگار ایران تئاتر از لرستان، سید موسی خادمی در این جلسه با اشاره به جایگاه ویژه شورای فرهنگ عمومی در توسعه استان، گفت: دبیرخانه شورا در نزدیک به دو سال گذشته عملکرد بهتری نسبت به قبل داشته که تقویت جایگاه شورای فرهنگ عمومی استان را به دنبال داشته است.

نایب رییس شورای فرهنگ عمومی لرستان تصریح کرد: برای تاثیر گذاری بیشتر شورا، اقدامات و سازماندهی خوبی صورت گرفته، اما نیاز است دستگاه های اجرایی استان و به خصوص اعضا، جدیت و همت بیشتری در راستای اجرایی شدن مصوبات از خود نشان دهند.

استاندار لرستان در ادامه با تاکید بر نقش ویژه نهاد نماز جمعه در تحولات موثر کشور، گفت:این نهاد مقدس، پس از انقلاب زمینه ساز تحولات موثری در کشور بوده و در استان لرستان نیز از جایگاه ویژه ی مردمی برخوردار است.

وی در پایان ابراز داشت: برنامه های هفته نماز جمعه و سالروز اقامه نخستین نماز جمعه، در لرستان باید با حضور و همکاری پر رنگ دستگاه های اجرایی استان برگزار شود تا جایگاه این نهاد بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.




نظرات کاربران