در حال بارگذاری ...
در شواری سیاست گذاری تئاتراستان

برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استانی به صورت غیر حضوری

معاون هنری سینمایی این اداره کل، در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر که با رعایت آیین نامه های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی، در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از تلاش مستمر هنرمندان تئاتر برای ادامه زندگی تئاتر بر صحنه و روشن نگه‌داشتن چراغ تئاتر در شرایط بحران کرونا، وضعیت نامناسب مالی گروه های نمایشی و تعطیلی سالن‌های نمایش، گفت: امسال سی و دومین جشنواره تئاتر استانی با شرایط خاص کرونا برگزار می‌شود‌.

به گزارش تئاتر لرستان، فرید رحمتی افزود: تمام تلاش بنده و همه‌ی تیم اجرایی  انجمن هنرهای نمایشی استان و معاونت هنری این است که جشنواره باشکوه‌تر و بهتر از سالهای گذشته برگزار شود.

وی با تأکید بر اینکه جشنواره تئاتر استانی به‌عنوان اصلی‌ترین رویداد تئاتر استان همواره مورد تائید و حمایت مدیر کل و این اداره کل بوده و در راستای انتظار به‌حق هنرمندان تئاتر استان خود را موظف به برگزاری حتی غیر حضوری این رویداد می‌دانیم، افزود: جشنواره امسال به‌واسطه شیوع بیماری کرونا و لزوم اهمیت سلامت هنرمندان و مخاطبان، با رعایت شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هماهنگی ستاد مقابله با کرونای استان لرستان و به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار کرد: مهمترین دغدغه ما  این است که پس از ماه‌ها تعطیلی سالن‌های نمایش، با برگزاری این رویداد مهم هنری در شرایط سخت بیماری کرونا موجبات زنده نگه‌داشتن جریان تئاتر در استان فراهم  شود.

رحمتی بابیان اینکه این جشنواره در اواخر آذرماه ٩٩ به صورت کاملا غیر حضوری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برترین اثر یا آثار جشنواره تئاتر استان لرستان به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی می‌شوند.

 لازم به ذکر است ، فرزاد زیدی نژاد رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان محمد رضا عبدالهی فرد مسئول دبیرخانه تئاتر استان و استاد نصرت الله مسعودی ازهنرمندان برجسته تئاتر استان لرستان و عضو انجمن نمایش سایر حاضران در این جلسه بودند.




نظرات کاربران