در حال بارگذاری ...
به همت انجمن هنرهای نمایشی شهرستان

آثار برگزیده تئاتر ایران و جهان در خرم آباد به نمایش می آید

به منظور بالا بردن دانش واگاهی هنرمندان تئاتر استان اثار برگزیده تئاتر در خرم آباد به نمایش در می‌‌آید

 به گزارش تئاتر لرستان، فرزادزیدی نژاد ضمن اعلام این خبر و با اشاره به توانمندی تئاتر لرستان گفت : هنرمندان توانمندی در زمینه هنرهای نمایشی در استان مشغول به فعالیت هستند که ضمن تشکیل گروه‌های نمایشی متعدد در عرصه تولید آثار نمایشی و کسب موفقیت در استان وکشور موفقیت های فراوانی را نیز کسب کرده‌اند.

او در این زمینه افزود : هم‌اکنون هنرمندان توانمندی از استان لرستان در عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر در کشور فعالیت می‌کنند و به عنوان چهره های شاخص و تأثیرگزار مشغول به فعالیت هستند که می‌توان به مهدی کوشکی، مصطفی کوشکی،کورش نریمانی؛ امیر دلفانی... اشاره کرد.

زیدی‌نژاد گفت: با توجه به ضرورت آشنایی هنرمندان شهرستان با آثار برتر ایران وجهان و عدم امکان اجرای عمومی این آثار، به منظور بالا بردن دانش و آگاهی هنرمندان تئاتر استان در قالب سلسله نشست های آموزشی مجموعه‌ای از آثار برتر ایران و جهان در طول سال به نمایش در می‌آیند و پس از نمایش این آثار مورد تحلیل و بررسی قرار  می‌گیرد.

او ادامه داد: دومین نشست این سلسله برنامه چهارشنبه 16 خردادماه 96 از ساعت 17:30 در محل پلاتو شیدا با حضور هنرمندان برگزار می‌شود.

رییس انجمن هنرهای نمایشی  ضمن دعوت از علاقه مندان جهت حضور در این برنامه  افزود: در قالب کارگاه های آموزشی سلسله نشست های ویژه نمایشنامه و تئاترهای مطرح ایران وجهان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 




نظرات کاربران