در حال بارگذاری ...

«هتل رضا» در خرم آباد به صحنه رفت

نمایش«هتل رضا» نوشته جابر رمضانی در لرستان اجرا شد

 به گزارش تئاتر لرستان، نمایش «هتل رضا» به کارگانی پویا حسنوند در پلاتو شیدا شهرستان خرم آباد روی صحنه رفت.

کارگردان «هتل رضا» درباره نام این نمایش گفت:رضا اسم یک شخصیت در نمایش نیست بلکه اسم یک مکان است. رضا در واقع نام هتلی در مشهد است که اتفاقات نمایش در آن رخ می دهد. این اثر نمایشی روایتگر زندگی آدم هایی است که در این مکان رفت و آمد می‌کنند. در طول 70 دقیقه تماشاگر از قصه های کوچک و بزرگ این آدم‌ها اشباع می‌شود و شاهد چرخش و ادغام این قصه ها در هم است.

الهه زینی‌وند، امیرحسین بازگیر، درسا مرادی، محمد فطرس، نیوشا نسیم پور، سید محمد امینی، مینا دهقانپور، امیر شایان عباسی، پگاه خلوندع پویا حسنوند در این نمایش بازی می‌کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:‌ نور: علیرضا کوگانی و علیرضا زرین جویی، صدا: علی ابراهیمی، دکور: پویا حسنوند، طراح پوستر وبروشور: سید محمد جهانبخت.

نمایشنامه «هتل رضا» در حقیقت بازگو کننده 12 داستان از خانواده های ساکن در هتل رضا مشهد است که مخاطبان، طی این اثر نمایشی با داستان ها، قصه ها و روایت های این خانواده ها که آمال و دردهای آنها در حقیقت منطبق بر نیازها و مطالبات مخاطبان امروز جامعه ما است مواجه می‌شوند که کارگردان نمایش هتل رضا  فقط پنج اپیزود از آن را کار کرده است.

هتل رضا از 18 تا 22 بهمن ماه ساعت 17 در پلاتو شیدا به صحنه می‌رود.




نظرات کاربران