در حال بارگذاری ...

نشست فعالان و اهالی تتاتر در شهرستان الیگودرز برگزار شد

نشستی با حضور رئیس انجمن هنرهای نمایش استان لرستان و مسئول دبیرخانه دائمی تتاتر استان لرستان و رییس اد اره فرهنگ وارشاد اسلامی با هنرمندان نمایش شهرستان الیگودرز برگزار شد

به گزارش تئاتر لرستان، نشستی صمیمانه در تالار سایه مجتمع فرهنگی هنری سیمرغ  با حضور فرزاد زیدی نژاد رئیس انجمن هنرهای نمایش استان لرستان و عزت اله درگاهی مسئول دبیرخانه دائمی تتاتر استان لرستان و رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با هنرمندان نمایش شهرستان الیگودرز برگزار شد.

دراین نشست ابتدا محسن اکبری رییس انجمن نمایش الیگودرز،گزارش فعالیتهای انجمن نمایش این شهرستان طی ٤سال گذشته را بررسی کرد و به درخواست ها و مشکلات در حال حاضر هنرمندان نمایش الیگودرز پرداخت و خواهان رسیدگی توسط رییس انجمن  هنرهای نمایشی استان شد.

در ادامه این نشست حبیب جمشیدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، ضمن عرض تبریک به‌مناسبت دهه مبارک فجر و تقدیر تشکر از حاضرین در این نشست، پاره‌ای از مشکلات هنرمندان نمایش را مطرح کرد.

او با اشاره به علاقه و توانمندی هنرمندان نمایش این شهرستان گفت: بخشی از مشکلات و کمبودها سد راه و پیشرفت کارهای هنری در الیگودرز شده‌است و  بزرگ ترین مشکل این است که  انجمن نمایش و سایر انجمن ها از اعتبار مالی مستقل و خوبی برخوردار نیستند  ولی با همه نارسایی ها چراغ هنر نمایش  در این شهرستان همیشه روشن نگه داشته شده است.

سپس فرزاد زیدی نژاد رییس انجمن استان لرستان ضمن تقدیر وتشکر از حضور هنرمندان نمایش الیگودرز و ابراز خرسندی در این نشست و  به سوالات حاضرین پاسخ داد و برنامه های انجمن هنرهای نمایشی استان در سال٩٦ را تشریح کرد.

در پایان از عزیزاله سرلک و مالک روشنی و استاد فرزاد قاسمی گودرزی،  پیشکسوتان نمایش الیگودرز با اهدا لوح  یابود و هدیه تقدیر شد.




نظرات کاربران